rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Ovatko kaikki karavaanarit kaikkien kavereita?  (Luettu 30343 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:26.08.2025 kello on 06:06
Vs: Ovatko kaikki karavaanarit kaikkien kavereita?
« Vastaus #90 : 2.10.2016 kello on 12:26 »
Ja niin. Meillä töissä on edelleen olemassa ICD 10 jonka luokituksen mukaan
homous on sairaus ja sille on siellä diagnoosi. Sikälikin asia on vielä tuore ja aiheuttaa
ihmisissä paljon mielipiteitä ja kuohuntaa. Ei minussa...enään.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:10
  • Lempäälä
« Vastaus #91 : 2.10.2016 kello on 14:51 »
Ja niin. Meillä töissä on edelleen olemassa ICD 10 jonka luokituksen mukaan
homous on sairaus ja sille on siellä diagnoosi. Sikälikin asia on vielä tuore ja aiheuttaa
ihmisissä paljon mielipiteitä ja kuohuntaa. Ei minussa...enään.
  Ollessani armeijassa (66-67) tuvan "kellokkaat" oli sitä mieltä että homoja täytyy vetää turpaan. Hyvä etten itse saanut turpaani kun en tuota ymmärtänyt enkä hyväksynyt.
  Ei ennen sitä, eikä sen jälkeen yksikään homo ole estänyt minua tuohuamasta naisen kanssa, hyvä niin.
  Eli homous ei estä että olisin mies/ nais karavaanarin kaveri.

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #92 : 2.10.2016 kello on 14:54 »
  Ollessani armeijassa (66-67) tuvan "kellokkaat" oli sitä mieltä että homoja täytyy vetää turpaan. Hyvä etten itse saanut turpaani kun en tuota ymmärtänyt enkä hyväksynyt.
  Ei ennen sitä, eikä sen jälkeen yksikään homo ole estänyt minua tuohuamasta naisen kanssa, hyvä niin.
  Eli homous ei estä että olisin mies/ nais karavaanarin kaveri.
Just näin  Thumb Itseasiassa minulla oli , jo nyt eläkkeellä oleva, homomies työkaverina ja hänellä
on edelleen iso Solikka. Kausipaikalla etelä-suomessa nyt. En kerro paikkaa ettei leimaannu. Hyvin tultiin toimeen
ja saatiin pidettyä järjestystä yllä.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:31.07.2025 kello on 19:14
« Vastaus #93 : 2.10.2016 kello on 15:11 »
Outoa että otetaan ongelmaksi tuntemattoman ihmisen sänky- ja elämänkumppani. Onko nyt ihmiskunta vaarassa että nyt on tullu esiin ihmisryhmä joka on ollut keskuudessamme vuosituhansia.
Vai onko kauhistus se että kaikki eivät elä samaan tapaan kuten kauhistelijat odottavat.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
« Vastaus #94 : 2.10.2016 kello on 15:14 »
Teukka.
Olisit jättänyt mainitsematta tuo Solikka. Höpö ei uskalla enään ajaa yhdenkään Solikan viereen  :D

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #95 : 2.10.2016 kello on 15:32 »
Teukka.
Olisit jättänyt mainitsematta tuo Solikka. Höpö ei uskalla enään ajaa yhdenkään Solikan viereen  :D
No voihan sun tana  :laugh: :laugh: :laugh:

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
« Vastaus #96 : 2.10.2016 kello on 15:56 »
Ehkä ne Soliferit välttää integroidun Fiiliksen lähelle pysäköimistä

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
  • Kulkija
« Vastaus #97 : 2.10.2016 kello on 17:17 »
Mahdollisesti myös se touotamiesten vähemmistö, eli 90% karavaanareista.  :laugh:

Rähisevistä heteroista on taatusti enemmän harmia, ja ainakin niitä on enemmän.

• Vieras
  • Vs: Ovatko kaikki karavaanarit kaikkien kavereita?
    « Vastaus #98 : 2.10.2016 kello on 17:46 »
    Olen vasenkätinen. Siitä kuulee edelleen mutta en välitä. Minusta porukka voi ja pitää pukeutua siten että
    se on itselle hyvä. Ihan sama mitä muut ajattelee.  Thumb

Teukka -74:n kanssa täysin samaa mieltä. Thumb
    Itse pukeudun kuten parhaaksi näen, välittämättä mitä toiset ajattelee.

Joskus vaimo moralisoi pukeutumistani, mutta totean edelleen kuten ai'emminkin että jos minun pukeutuminen häiritsee jotakin, niin ei ole pakko katsoa, tai hän voi käydä puodista ostamassa minulle parhaaksi katsomansa vaatetuksen.
    Pääasia etten loukkaa ketään pukeutumisella ja itselläni on miellyttävä olla juuri päälläni olevissa asusteissa. ;) Thumb

Kaikella kunnioituksella vaimoa kohtaan, hän on kaavoihin kangistunut pukeutumisessa, eli hänelle merkitsee vaatteiden väriä myöten asusteen kokonaisuus. Täytyy olla"täydellinen" hänelle.

Menneiden vuosien saatossa olen kysynyt, mistä löytyy sellainen kohta lakikirjassa joka velvoittaa pukeutumaan juuri kuten hän?
    Mielestäni ihmisen pitää pyrkiä "rikkomaan" rajoja ja pukeutumaan juuri haluamallaan tavalla.
    Joku voi sanoa boheemiksi, mutta onko sillä väliä jos itsetunto on kunnossa.  ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:30
    • Oululainen terwaporwari
    « Vastaus #99 : 2.10.2016 kello on 18:22 »
    Ollaan Harri1:n kans samoilla linjoilla pukeutumisessa.Itse tykkään olla väljän rennoissa,mutta puhtaissa kamppeissa jos esim.kaupoissa käydään.Meilläkin rouva tykkäis että ois jonkulainen kauluspaita kotonakin,mutta mulla ahdistaa :( ;D.Uhkas poltaa mun jahtijakin ulkoiluasun joka on mielestäni ehkä elämäni paras vaateostos :o.Meilläkin jälkikasvulla on niitä valmiiks revittyjä farkkuja,äitini niitä kauhistelee.
    Niin se aika muuttuu,harva taitaa villasukkia enää parsia?!

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:30.11.2025 kello on 21:04
    • seniori
    « Vastaus #100 : 2.10.2016 kello on 19:14 »
    ...

No ei parsita. Korjaan Leukoplast laastarilla ja vielä voi pitää jonkin aikaa. Sama muillakin saapassukilla.  ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 23:30
    • viva la France
    « Vastaus #101 : 2.10.2016 kello on 19:14 »
    Ollaan Harri1:n kans samoilla linjoilla pukeutumisessa.Itse tykkään olla väljän rennoissa,mutta puhtaissa kamppeissa jos esim.kaupoissa käydään.Meilläkin rouva tykkäis että ois jonkulainen kauluspaita kotonakin,mutta mulla ahdistaa :( ;D.Uhkas poltaa mun jahtijakin ulkoiluasun joka on mielestäni ehkä elämäni paras vaateostos :o.Meilläkin jälkikasvulla on niitä valmiiks revittyjä farkkuja,äitini niitä kauhistelee.
    Älä nyt, vaimo opetteli viimme talvena teritämään villasukat.
    Aikanaan kun anoppi eli ja kävi täällä keväisin ja syksyisin viikon kylässä. Kysyi aina olisiko jotain puuhaa. Minä sanoin teeppä villasukkia, semmoisia saapas malleja ja anoppi teki aina pari paria. Sitten aika tuli anopilla täyteen ja villasukatkin kului puhki. No nyt on kymmenkunta ehyttä paria taas.

• Vieras
  • Vs: Ovatko kaikki karavaanarit kaikkien kavereita?
    « Vastaus #102 : 2.10.2016 kello on 19:27 »
    Äiti vainaa piti villasukissa. Sitten tuli
    väli jolloin oli vaikea mistään saaa kunnollisia.

Vaan nykyään tuo tytär ne kutoo ja hienoja
    sekä käypäsiä tekeekin.

Sen verran lisää, että aiheessa pysytään,
    kaikkien kavereita ollaan.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    « Vastaus #103 : 2.10.2016 kello on 19:27 »
    Prideen? Miksei.  Thumb

Vaikka onhan se niin, että orgiin on kaikki tervetulleita, muttei orgilaisten tarvitse mennä joka paikkaan. Jos ei halua.

Kun näyttää että orgissa on runsaasti hinureita. Voisiko heille järjestää omat treffit. Sekä oma orgin hinuri alaosasto, jossa tietysti lespoille oma jaos. Sekä niin sanottu Uotis jaos, jossa käypi kumpikin sukupuoli, kumpi nyt sattuisi vastaan tulemaan. Setan kanssa yhteiset saunaillat ja pikkujoulut. Jokainen joka tuntee vetoa näihin ryhmiin, ilmottautukoon vaikka Alanille, hän järjestää äänestyksen puheenjohtajasta joka ottaa veto(ei käteen)vastuun.  ;)
    Jään mielenkiinnolla odottamaan kenet valitsette puheenjohtajaksi.  ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #104 : 2.10.2016 kello on 19:31 »
    Kun näyttää että orgissa on runsaasti hinureita. Voisiko heille järjestää omat treffit. Sekä oma orgin hinuri alaosasto, jossa tietysti lespoille oma jaos. Sekä niin sanottu Uotis jaos, jossa käypi kumpikin sukupuoli, kumpi nyt sattuisi vastaan tulemaan. Setan kanssa yhteiset saunaillat ja pikkujoulut. Jokainen joka tuntee vetoa näihin ryhmiin, ilmottautukoon vaikka Alanille, hän järjestää äänestyksen puheenjohtajasta joka ottaa veto(ei käteen)vastuun.  ;)
    Jään mielenkiinnolla odottamaan kenet valitsette puheenjohtajaksi.  ;D
    Täähän ois mielekiintosta ;) Thumb