Winemakerilla se välähtää. 
|
Winemakerilla se välähtää.
On se hyvä että suurin osa porukasta ottaa huumorilla sateenkaariväen luonnottomuudet ja honotukset. Sanatarkasti tulkiten sanoisin, että alat päästä jyvälle. Ihan yhtä huumorilla kuin heteroidenkin, joskin ahdasmielisimpien honotukset ei mua naurata, vaan enempi myötähävettää. Täytyy sanoa, että toivotan GLBT -kansan lämpimästi tervetulleeksi karavaanariyhteisöö n. Tulkaa ja laittakaa ahdasmieliset hiljaisiksi.
Ja sitten KARAVAANARI.ORG kyltin kanssa marssimaan. ![]() Prideen? Miksei.
Vaikka onhan se niin, että orgiin on kaikki tervetulleita, muttei orgilaisten tarvitse mennä joka paikkaan. Jos ei halua. Käyty jo on.Toivottavasti ilman Org:n kylttiä. Ilmaisunoikeus sinulla on mutta epämielyttävää olisi käyttää näin laajan joukon logoa ilman siihen oikeutusta foorumilta. Sinänsä sama minulle ketkä Pridessä marssii ja ei. Ja sitten KARAVAANARI.ORG kyltin kanssa marssimaan. Ikävintä tässä on, kun umpimieliset nostaa tätä esille niin vastapuoli joutuu marssimaan ihmisarvonsa puolesta, kaikki muut ihmiset tästä väliltä ei nyt välttämättä haluaisi kuulla koko asiasta. Pitäisi olla tällä vuosituhannella jo itsestäänselvää, että se mitä lahkoa edustaa ja mitä petikammarissaan touhuaa on yksityisasia. Jos näillä asioilla alkaa tehdä politiikkaa ja astuu julkisuuteen, saa tietysti varautua ryöpytykseen. Ikävintä tässä on, kun umpimieliset nostaa tätä esille niin vastapuoli joutuu marssimaan ihmisarvonsa puolesta, kaikki muut ihmiset tästä väliltä ei nyt välttämättä haluaisi kuulla koko asiasta.Hyviä ajatuksia. Minua vain itseäni häiritsee se että jos ollaan mitä ollaan niin sitä ylikorostetaan ja tuolloin kun saadaan mielipideryöppy niin suututaan tai petytään yleiseen käyttäytymiseen. Ei ihminen eroa toisesta kuin tekemällä itsensä erottuvaiseksi. Noh joo, se on oma-asia mutta pitää suhtautua arvosteluun suvaitsevaisesti jos toivoo suvaitsevaisuutta. Tämä koskee minusta ihan kaikkia , myös minua Eikä siitä niin pitkään ole kun vasenkätisten sairautta korjattiin koulussa väkisin, kunnes joku päätti ettei kaikkien tarvitse olla syntymästään tojota miehiä.
Joo, olen juuri samaa mieltä Teukan kanssa siitä, että kun vaatii että oma aate on ns normaalia yhteiskunnassa, ei sillä samalla aatteella voi erottautua esim vaaleissa. Jos menen huomenna Helssinkiin tässä maastotakissa, herätän aika paljon huomiota. Tästä syystä vaihdan sen johonkin muuhun pukineeseen ja sopeudun joukkoon. Toiminko oikein vai pitäisikö erottautua.? Näinhän se asia sitten täytyy olla.
Äsken en Silakkamarkkinoilla erottanut muita kuin yhden rullatuolissa olevan deekun jolla koukku toisen käden paikalla (epäilen kyllä että käsi oli siellä alla piilossa) , hänet huomasi kun huuteli "mitäs homo kyttäät ihmisille"......
Ei yksi maastopuku joukosta erotu. Tietenkin riippuu mihin sen kanssa menee. ![]() Olen vasenkätinen. Siitä kuulee edelleen mutta en välitä. Minusta porukka voi ja pitää pukeutua siten että
se on itselle hyvä. Ihan sama mitä muut ajattelee. |