Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Miksi karavaanarit hankkivat perusautoja kalliimpia vetoautoja?
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 21.09.2016 kello on 23:31 ---T-Cat vaikuttaa Oulussa, käsitinkö oikein?
--- Lainaus päättyy ---
Sodankylässä vaikutan. Oulussakin mm. asunut.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 22.09.2016 kello on 06:43 ---Jos katsoisit allekirjoitusta vähän tarkemmin, huomaisit ehkä miksi. Sitä kun ei ole hankittu pidon tms. Takia, vaan ja ainoastaan viranomaisten vaatimusten takia.
--- Lainaus päättyy ---
Olen koettanut tuota pähkäillä mutta ei vaan tahdo aueta miten tarkempikaan katsominen auttaisi. ;D
Okei, nyt tuo että viranomaisten vaatimusten myötä pitää olla neliveto mutta se että sen näkis allekirjoituksesta, ei ymmärrä. ::)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 21.09.2016 kello on 23:31 ---Ohops... aiheutinko keskustelua :o
Normaaliliikenteess ä ei 4-vetoa tarvita Mielipiteeni kattaa valtakunnan rajat.
--- Lainaus päättyy ---
Oletkos paljon vaunun kera liikkunut ? Varsinkin muualla kuin Tuurin kyläkaupalla tms asfalttiplaanilla. Itse kuljen vaunun kera n 10.000 km vuodessa. välillä pitemmästikin.
Kuljen paljon ihan muualla kuin yleensä liikutaan. Mielestäni isohkoa vaunua vetäessä neliveto on asiaa, joka vuosi tulee paikkoja mihin 2 vetoisella voisi jäädä kiinni.
Ja onhan tuosta hyötyä pelkästään autolla liikkuessakin.
On neliveto ollut viitisen vuotta ja siinä on sitten varusteita ettei jaksa kirjoittaa :P
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 22.09.2016 kello on 07:45 ---
Olen koettanut tuota pähkäillä mutta ei vaan tahdo aueta miten tarkempikaan katsominen auttaisi. ;D
Okei, nyt tuo että viranomaisten vaatimusten myötä pitää olla neliveto mutta se että sen näkis allekirjoituksesta, ei ymmärrä. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Tuon nelivetoversion kytkentämassa on tarpeeksi suuri hänen vaunulleen ;D
Kaksivetoisen ei.
ihaa:
No joo, eipä tullut ajateltua siltä kantilta, muistelin vain että oli sama vaunu ennen neliveto-Skoodaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta