Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Miksi karavaanarit hankkivat perusautoja kalliimpia vetoautoja?

<< < (103/134) > >>

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 19.05.2017     kello on 08:22 ---Useimmat kärkkäät kommentit perustuvatkin oman subjektiivisen kannan puolustamiseen ilman, että omaa asiantuntemusta muusta. Itse tuota pyrin välttämään, mutta ei se aina onnistu. Heikoimmillaan se on silloin, kun pidetään huonona sitä, mitä ei hallita tai mihin ei muuten kyetä.

--- Lainaus päättyy ---
Ja tämäkin väärin :-X
Mitä kärkästä tässä oli? Kerroin vain omasta tavastani tehdä kulkinekauppaa, jossa myyntitilanteessa en renkaanpotkijoita viihdytä parin satasen takia.
Onko vastineenkirjoittaj at edes lukeneet/ymmärtäneet viestiäni ennen kommentointia. Missä mainitsin että itsemyyminen olisi väärin?

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 18.05.2017     kello on 22:14 ---Vaunukaupasta en tiedä kun en ole moisia omistanut. Autoissa olen loppukäyttäjä jonka jäljiltä kapineen arvo on muutamissa tonneissa.

--- Lainaus päättyy ---
Samaan tapaan itsekin toimin....

Loppukäyttäjän roolissa olen.
En katso sen edes olevan vaihtokauppaa, vaan suoraostoa, jossa yhteydessä nimellisesti "pullakahvihinnalla" pääsen vanhasta eroon.

K.E.V:
Kanattaa varmaan jokaisen lukea otsikko, sisäistää se ja kommentoida vasta sitten. Henkilöt jotka eivät koskaan ole vetäneet vaunua, ostavat itselleen periaatteensa mukaisesti (mikä ihan oikein itseään ajatellen) ovat aika jäävejä kertomaan sormet raamatulla muitten vetoautojen hankinnasta.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 19.05.2017     kello on 08:33 ---Onko vastineenkirjoittaj at edes lukeneet/ymmärtäneet viestiäni ennen kommentointia.

--- Lainaus päättyy ---

Ja tämäkin jatkaa samaa linjaa :-X  Mietippä hetki mihin olet itse kommentoinut  :laugh: :laugh: :laugh:

pamaus:
Minä  ostin oman autoni seuraavalla perusteella.

Vetokyky min 2000kg, mahdollisimman vähän kuluttava diesel, pienillä kilometreillä n 50 tkm ajettu.

Sitten kun nämä ominaisuudet laitetaan nettiautoon, katsoin sieltä hinta/laatusuhteelta sopivimman auton oman käyttöön.

Valinta oli näillä kriteereillä aika helppo.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View