Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Miksi karavaanarit hankkivat perusautoja kalliimpia vetoautoja?
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 18.05.2017 kello on 21:24 ---Joku voisi loukkaantua :-[ Mutta se on se merkki joka osittain suomalaisen ex-puhelinfirman nimessä ;)
--- Lainaus päättyy ---
Ei helkkari, onko noita nuinkin kalliita olemassa :o Onhan tuo paljon muuttunut tuosta omasta mutta kuitenkin ...
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 18.05.2017 kello on 06:40 ---Vaununvaihdossa vanhan myyntiesittelyyn meni vajaa tunti ja sen jälkeen muutamassa puhelussa keskusteltiin homma finaaliin. Suoralla ostella uudempi ja säästö 3000 euroa verrattuna välirahaan.
Vaikka tuo summa on mielestäsi mitätön, kyllä se minusta kannatti ottaa omaan taskuun.
Mun puolesta voit elää helppoa elämää, kaupanteko ei ole vaikeaa jos sen osaa ;)
--- Lainaus päättyy ---
Vaunukaupasta en tiedä kun en ole moisia omistanut. Autoissa olen loppukäyttäjä jonka jäljiltä kapineen arvo on muutamissa tonneissa. Muutaman satasen mahdollinen voitto vaivaan nähden ei kiinnosta.
Matkakulkineen ostan aina liikkeenharjottajal ta joka vastaa myymästään. Märkäpommi yksityiseltä ei ole vaihtoehto. Thumbd
Ja vanha jää liikkeenharjoittaja n murheeksi. Siinäkin: Muutaman satasen mahdollinen voitto vaivaan nähden ei kiinnosta.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 18.05.2017 kello on 21:32 ---Ei helkkari, onko noita nuinkin kalliita olemassa :o Onhan tuo paljon muuttunut tuosta omasta mutta kuitenkin ...
--- Lainaus päättyy ---
Kaikkee on kallista versiota. Niin sinun kuin minunkin kulkimen uudempia versioita. Mutt se on hyvä että näitä joku ostaa uusina niin meille riittää käytettyjä.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 18.05.2017 kello on 22:14 ---Vaunukaupasta en tiedä kun en ole moisia omistanut. Autoissa olen loppukäyttäjä jonka jäljiltä kapineen arvo on muutamissa tonneissa. Muutaman satasen mahdollinen voitto vaivaan nähden ei kiinnosta.
Matkakulkineen ostan aina liikkeenharjottajal ta joka vastaa myymästään. Märkäpommi yksityiseltä ei ole vaihtoehto. Thumbd
Ja vanha jää liikkeenharjoittaja n murheeksi. Siinäkin: Muutaman satasen mahdollinen voitto vaivaan nähden ei kiinnosta.
--- Lainaus päättyy ---
Tämäpä taas selittää paljon kommentointisi tasoa tässäkin ketjussa.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 19.05.2017 kello on 06:15 ---Tämäpä taas selittää paljon kommentointisi tasoa tässäkin ketjussa.
--- Lainaus päättyy ---
Useimmat kärkkäät kommentit perustuvatkin oman subjektiivisen kannan puolustamiseen ilman, että omaa asiantuntemusta muusta. Itse tuota pyrin välttämään, mutta ei se aina onnistu. Heikoimmillaan se on silloin, kun pidetään huonona sitä, mitä ei hallita tai mihin ei muuten kyetä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta