Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Miksi karavaanarit hankkivat perusautoja kalliimpia vetoautoja?

<< < (101/134) > >>

kimi:
Koko autokauppapuoli on mielenkiintoisessa vaiheessa nyt.
Sälli osti muutama viikko sitten itselleen uuden käyttöauton, käytetty ja yksityiseltä. Samaan aikaan piti vanhaa autoa myynnissä.
Vanha käyttöauto VW Sharan 2l dieselillä, 150 000km ja DSG laatikolla ja hintaluokka noissa vajaa 25 000,-  Ei helpoimpia myydä itse. Tuo päättyi sitten autokapalle josta sen itse oli ostanut runsas vuosi sitten. Tarjosivat sellaisen hinnan, että sälli olisi myynyt sen suoraan sillä. Kohtalaisen pienellä katteella se on nyt myynnissä. Ostajalle turvallisempi vaihtoehto koska VAGin maine on kärsinyt ja tuota laatikkoa pelätään. Sälli laittoi muutamaan liikkeeseen s-postin ja linkin nettiauton ilmoitukseen. Kolme liikettä antoi ihan ok tarjouksen.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 17.05.2017     kello on 23:00 ---Työssä käynnillä olen perustellut itselleni asiat joilla mukavuuden takia en pihistele. Esimerkiksi käyttöauton ja matka-auton huollot suorittaa joku muu. Autokaupassakin helpointa jättää vanha kulkine myyjälle. Jos itse myymällä saisi pari sataa lisää, en näe säästöä vaivan arvoiseksi. Työstä saadulla palkalla tämän palvelun kustannan mielelläni.

--- Lainaus päättyy ---

Vaununvaihdossa vanhan myyntiesittelyyn meni vajaa tunti ja sen jälkeen muutamassa puhelussa keskusteltiin homma finaaliin. Suoralla ostella uudempi ja säästö 3000 euroa verrattuna välirahaan.
Vaikka tuo summa on mielestäsi mitätön, kyllä se minusta kannatti ottaa omaan taskuun.
Mun puolesta voit elää helppoa elämää, kaupanteko ei ole vaikeaa jos sen osaa ;)

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: MarkoA - 17.05.2017     kello on 22:39 ---No joo, tuo varmasti onnistuu jos ostaa sellaisen, että samaa korimallia saa vaikkapa 1.6 litraisella etuvetomanuaali bensalla ja 3 litraisella turbodiesel automaattinelivedol la ja valitsee
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä tuo kulkine on isoimmalla koneella ja kaikilla mausteilla. Reilun 70 k€ muistaakseni uusin ja 40k€ piti väliä antaa.

Catiska:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 17.05.2017     kello on 21:24 ---Kattelee nettiauton läpi ,en viitti alkaa kertomaan. Etsivä löytää
Yksi mun asiakas vaihtaa 3v välein 4x4 vetoisensa uuteen ja aina joutuu 60% kaivamaan taskua.

--- Lainaus päättyy ---

Suuri kiitos! Näin saadaan toimiva keskustelu aikaiseksi. Heitetään väite ja käsketään toisten etsiä peruste omalle väitteelleen.

Sent from my iPad using Tapatalk Pro

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 18.05.2017     kello on 21:19 ---
Suuri kiitos! Näin saadaan toimiva keskustelu aikaiseksi. Heitetään väite ja käsketään toisten etsiä peruste omalle väitteelleen.

Sent from my iPad using Tapatalk Pro

--- Lainaus päättyy ---
Joku voisi loukkaantua  :-[ Mutta se on se merkki joka osittain suomalaisen ex-puhelinfirman nimessä  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View