Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Miksi karavaanarit hankkivat perusautoja kalliimpia vetoautoja?
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 15.05.2017 kello on 11:50 ---..
Kuvauksesta päätellen dsg ei ollut kyseessä vaan osaamaton kuski manuaalivaihteiston kanssa.
--- Lainaus päättyy ---
Loppupelissä kuskihan se on ainoa sopeutumaton ;)
Yksi kokemus näistä etuvedosta ja nykyhienouksista - sähköinen käsijarru/mikälie avustin; raskaskärry, veturin nokka ylämäkeen.. ei käsin vapautus vipua/nappia. Parit pienet kytkimen luistatukset tyhjäkäynnillä (2.0 dsl), ei laukee laitos. +200rpm lisää. Raju *boink* ääni jostain takaa. Sitten kun laukes, meni kaivaa kuoppaa.. aivan ahterista tuon ranskanpullafarkun toteutus.
TLP:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 15.05.2017 kello on 10:43 ---Neliveto on mun mielestä paras mukavuusvaruste ikinä. En kyllä kaikista mahdollisuuksista edes tiedä, mutta harva niistä mahdollistaa perillepääsyä tai vetohommien onnistumista samalla tasolla.
--- Lainaus päättyy ---
En ole ollut millään autolla niin useasti ja kovassa kiinni, mitä olin Pajeron kanssa... eli se siitä nelivedosta :laugh:
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: TLP - 15.05.2017 kello on 12:09 ---En ole ollut millään autolla niin useasti ja kovassa kiinni, mitä olin Pajeron kanssa... eli se siitä nelivedosta :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Tuossa se totuus - oikealla maasturilla pääsee kiinni paljon pahempaan paikkaan ;D
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: TLP - 15.05.2017 kello on 12:09 ---En ole ollut millään autolla niin useasti ja kovassa kiinni, mitä olin Pajeron kanssa... eli se siitä nelivedosta :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Kukapa ei olisi joskus käyttäytynyt hölmösti.....
Alan:
--- Lainaus päättyy ---
Kuski sen auton liian pahaan paikkaan ajaa, ei auto itse. Ei ole tarvinnut enää nykyisellä opetella, kun opin jo 1980-luvulla tuon totuuden.
Mulle riittää, että maavaraa on hiukan normihenkilöautoa paremmin, sekä se, että ei jää jumiin nurmikolle eikä veneluiskalle, ja talviolosuhteissa selviää kaikesta, mitä eteen voi tulla. Syytä tieltä poikkeamiseen on harvoin, mutta välillä pitää pärjätä auraamattomilla maalaisteillä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta