Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Miksi karavaanarit hankkivat perusautoja kalliimpia vetoautoja?

<< < (83/134) > >>

Alan:
Neliveto on mun mielestä paras mukavuusvaruste ikinä. En kyllä kaikista mahdollisuuksista edes tiedä, mutta harva niistä mahdollistaa perillepääsyä tai vetohommien onnistumista samalla tasolla.

88k5:
Melkein apuun piti eilen rampissa rientää kun etuveto (tuore) passatti busterin ylösnostossa ensiksi sammui, sitten reippaammin yritti - rupes sutajaa betonilla, että näytti mereen vievän koko yhdistelmän. Vaan kun vene taas osin vedessä, niin pysähty.. Kolmas kerta taas sammui. En tiedä mitä kuski seuraavaks sääti, mutta lopulta rynkyttäen nousi - dsg?  :-X

Catiska:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 15.05.2017     kello on 10:43 ---Neliveto on mun mielestä paras mukavuusvaruste ikinä. En kyllä kaikista mahdollisuuksista edes tiedä, mutta harva niistä mahdollistaa perillepääsyä tai vetohommien onnistumista samalla tasolla.

--- Lainaus päättyy ---

No, kuka mitäkin pitää tärkeänä. Monta nelikkoa minulla on ollut, varmaan puolet omistamistani autoista. Mutta perillepääsyn mahdollistajana niistä yksikään ei ole näytellyt mitään osaa.

Vetohommia en juurikaan tee pikkuautoilla mutta silloin kun olen tehnyt niin kyse on ollut kesäajasta, joten ongelmia ei ole ollut enää viime vuosina oli vetotapa mikä tahansa.
Jos vetäisin vaunua talvella niin tilanne voisi olla toinen.

Siksi omassa valinnassani Bang & Olufsen audio ja huippu istuimet parin muun varusteen kanssa meni ohitse nelivedosta.

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 15.05.2017     kello on 11:02 ---Melkein apuun piti eilen rampissa rientää kun etuveto (tuore) passatti busterin ylösnostossa ensiksi sammui, sitten reippaammin yritti - rupes sutajaa betonilla, että näytti mereen vievän koko yhdistelmän. Vaan kun vene taas osin vedessä, niin pysähty.. Kolmas kerta taas sammui. En tiedä mitä kuski seuraavaks sääti, mutta lopulta rynkyttäen nousi - dsg?  :-X

--- Lainaus päättyy ---

Kuvauksesta päätellen dsg ei ollut kyseessä vaan osaamaton kuski manuaalivaihteiston kanssa.

kimi:
^ Paljonko Audilla saa vetää. Riittääkö harrasteauton vetämiselle tapahtumiin?

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 15.05.2017     kello on 11:50 ---No, kuka mitäkin pitää tärkeänä. Monta nelikkoa minulla on ollut, varmaan puolet omistamistani autoista. Mutta perillepääsyn mahdollistajana niistä yksikään ei ole näytellyt mitään osaa.

--- Lainaus päättyy ---

Olet poikkeuksellinen yksilö!
Yleensä ne, joilla neliveoa ei ole/ollut, pitävät sitä täysin tarpeettomana.
Kysehän ei lisäksi ole perillepääsystä, vaan myös ajamisen miellyttävyytenä huonoilla keleillä ja teillä.

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 15.05.2017     kello on 11:50 ---Siksi omassa valinnassani Bang & Olufsen audio ja huippu istuimet parin muun varusteen kanssa meni ohitse nelivedosta.

--- Lainaus päättyy ---

Niin, nelivetohan alkaa olla niin tavallinen juttu....   8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View