Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Miksi karavaanarit hankkivat perusautoja kalliimpia vetoautoja?
turhapuro:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 15.11.2016 kello on 12:28 ---Hintakin on valintakysymys. Omat rahani eivät riittäneet uuteen, joten ostin hyvin sisäänajetun.
--- Lainaus päättyy ---
Juu en minäkään olen ikinä uutta autoa ostanut enkä tule ostamaan ellei lotossa tule miljoonia. Vaikken mikään finanssinero olekkaan niin senverran minäkin ymmärrän että uusi auto on erittäin huono sijoitus.
Toisten vanhoilla tässä on yli 30 vuotta menty, niin etu-, taka-, kuin nelivetoisillakin. Nyt on takavetoinen.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 15.11.2016 kello on 13:42 ---No vähän sama juttu, jota perustelin itselleni "järkivalinnalla" kun tuo 25tkm ajettu 1v ikäinen QQ oli kuitenkin menettänyt jo useamman tuhatlappusen hinnastaan ja näin meikäläisenkin budjetilla hankittavissa ^-^
--- Lainaus päättyy ---
Kaikki ajaa käytetyllä ja tuohan on käytännössä uusi. Omani on huomattavasti enemmän ajettu ja vanhempi, mutta silti saa käytön jälkiä etsiä. Tuulilasi lopulta kavaltaa ajokilometrit.
Sama 30 vuotta käytetyillä pätee minuunkin, mutta on hieno juttu, että ihmiset ostaa uusia autoja. Valtiolle verotuloja ja muille uudempia käytettyjä.
Haapaniemen Paroni:
Vanhalla kalustolla tääläkin mennään, 240000km jo mittarissa.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 15.11.2016 kello on 14:34 ---on hieno juttu, että ihmiset ostaa uusia autoja. Valtiolle verotuloja ja muille uudempia käytettyjä.
--- Lainaus päättyy ---
Juuri tästä syystä itsekin harrastin noita ranskalaisia monta vuotta, uudehkon käytetyn hinta vs. varusteet olivat sanoisinko jotta mielestäni melko hyvin kohdillaan. No eihän tämä QQ ole kovin kaukana noista, sama allianssi ja samaa tekniikkaa tuon timangi-logon kanssa, mutta edelleen olen samaa mieltä: Erittäin hyvä että vielä löytyy näitä "pioneereja" ja "uudisraivaajia" jotka ostavat pakka-uusia autoja ja näin osaltaan huolehtivat että niitä riittää meille muille myös käytettyinä ettei tarvitse maan rajojen ulkopuolellta lähteä niitä etsimään Thumb
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 15.11.2016 kello on 10:11 ---Olet ilmeisen taitava ja maltillinen kuski, kun olet noin hyvin pärjännyt. Sitä en vain ymmärrä, miksi puhut koko ajan mielikuvista. Sellaisiahan ne olisivat, jos minulla ei olisi kokemusta nelivedosta. Itse olen yrittänyt puhua faktoilla eli kokemuksilla, kun niitä on nelivedosta alkanut kertyä nyt pitkästä aikaa.
--- Lainaus päättyy ---
Joudun tunnustamaan, etten aina ole niin maltillinen kuski, enkä taidoiltani eronne keskiverrosta.
Mielikuvilla tarkoitan niitä asioita ja tarpeita, joita autoon yhdistää. Sinulle lienee tärkeää tietty helppous, mukavuus ja maastokelpoisuus jotta saat klapit hilattua lumista metsätietä mökille. Minun mielikuvaani autosta liittyy edullisuus, tekniikan yksinkertaisuus ja käyttövarmuus. Tärkeää on että auto on pakettiauto ja vaunun nokalla riittävän painava. Karsastin pitkään jopa ilmastointilaitetta ja sähköikkunoita. Pidän manuaalivaihteista ja minusta lumiketjujen käyttö on ollut jännittävällä tavalla hauskaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta