Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Miksi karavaanarit hankkivat perusautoja kalliimpia vetoautoja?

<< < (63/134) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 15.11.2016     kello on 10:04 ---
Alan yrität nyt kauheasti jonkin oman mielikuvasi pohjalta perustella minulle nelivedon tarpeellisuutta, mutta ainakaan minun mielikuvani eivät tunnu kohtaavan.
--- Lainaus päättyy ---

Kantasi on selvillä, ja perusteltukin. Olet ilmeisen taitava ja maltillinen kuski, kun olet noin hyvin pärjännyt. Sitä en vain ymmärrä, miksi puhut koko ajan mielikuvista. Sellaisiahan ne olisivat, jos minulla ei olisi kokemusta nelivedosta. Itse olen yrittänyt puhua faktoilla eli kokemuksilla, kun niitä on nelivedosta alkanut kertyä nyt pitkästä aikaa.

Tuo polttoainelauhdutin ongelmahan johtui liian pienestä maavarasta, ei nelivedosta. Kuten todettua, maavara tulee usein nelivedon mukana.

turhapuro:
Kyllähän minäkin olisin nelivetoisen ottanut jos vaan olisi raha riittänyt. On se niinpaljon mukavampi talvella.
-jollei pyörä vedä niin se jarruttaa :o

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: turhapuro - 15.11.2016     kello on 11:29 ---Kyllähän minäkin olisin nelivetoisen ottanut jos vaan olisi raha riittänyt. On se niinpaljon mukavampi talvella.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllähän minäkin loppuun asti vastaan panin juurikin tuon korkeamman hinnan vuoksi, mutta onneksi sattui sitten tuo Nisu sopivasti kohdille ja nyt on sitten naatiskeltu nelikon etenemiskyvystä talven liukkailla. Sanoisinko jotta sarjassamme juttuja joista ei tiedäkään ennen kuin niitä on itse päässyt kokeilemaan, kuinka paljon helpompaa ja tuskattomampaa tuolla liukkaassa lumipuurossakin on painaa vaan menox lipsuttelemati Thumb

Meilläkin kun kotikaduilla on pari "hyvää" risteyspaikkaa tiukasta 90ast kulmasta pieneen ylämäkeen, pimeään kulmaan josta aika usein joku tulee jopa vastaankin ynnä jalankulkijat taapertaa missä milloinkin kun ei ole jalkakäytävää = vauhtia noihinkaan käännöksiin harvemmin voi ottaa pelkäämäti poukkaavansa vastaantulijan keulaan tai jonkun kävelijän päälle, koirista yms. nyt sitten puhumatikaan. No luonnollisesti nuo risteykset näin olleen kiillottuu hyvin nopeasti liukkaiksi luistinradoiksi, mutta niin se vaan nelikko vetää noistakin sutimati itsensä ylös, jopa kitkoilla 8)

Alan:
Hintakin on valintakysymys. Omat rahani eivät riittäneet uuteen, joten ostin hyvin sisäänajetun.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 15.11.2016     kello on 12:28 ---Omat rahani eivät riittäneet uuteen, joten ostin hyvin sisäänajetun.

--- Lainaus päättyy ---

No vähän sama juttu, jota perustelin itselleni "järkivalinnalla" kun tuo 25tkm ajettu 1v ikäinen QQ oli kuitenkin menettänyt jo useamman tuhatlappusen hinnastaan ja näin meikäläisenkin budjetilla hankittavissa ^-^

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View