Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Miksi karavaanarit hankkivat perusautoja kalliimpia vetoautoja?
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 10.11.2016 kello on 12:16 ---Pakulla on mukava vetää ja tilaa mukanakulkevalle on hyvin.
--- Lainaus päättyy ---
Eikös noissa ole vetopainoakin 2tn tai ylikin, joten ihan hulppean vaununkin siihen perään kyllä saa. Eikä pidä unohtaa sitä enempi nimellistä käyttövoimaveroakaa n vs. paljonko se vastaavan vetokyvyn diesel-henkilöautossa maksaa 8)
K.E.V:
Olikohan mun Transporterissa joku 2600 kg vetomassa
MCL:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 10.11.2016 kello on 09:10 ---Itse asiassa tämän Nisun kohdalla tuota ihmettelinkin jo kun noita rekkareita IF:n vak.laskimeen aikanaan naputtelin eri vaihtoehdoista. Kaksi "samanlaista" QQ:ta ja eri lopputulos, kunnes sitten hokasin että toinen on nelikko ja toinen vajaavetoinen. Ja kyllä, nelikolla tuo vuosimaksu vielä kaikkien bonareiden jälkeenkin oli jokusen kympin vajaavetoista edullisempi Thumb 8)
--- Lainaus päättyy ---
Ihmeiden aika ei ole ohi? No, ainakaan Turvan laskuri ( kokeilin juuri ) ei ollut ollenkaan kiinnostunut vetotavasta laskiessaan vakuutustarjousta.
Anyway, epäilemättä järkiauto hintaluokassaan, vetotavasta riippumatta, hinailemaan pieniä ja keskikokoisia vaunuja useimmissa normaaliolosuhteiss a. Mutta entä se tärkeä katu-uskottavuus, jolla kerrotaan että minulla on parempi auto kuin sinulla? ::)
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: MCL - 10.11.2016 kello on 14:18 ---Mutta entä se tärkeä katu-uskottavuus, jolla kerrotaan että minulla on parempi auto kuin sinulla? ::)
--- Lainaus päättyy ---
Niin no epävarmat ihmiset tarvitsee ulkoisia avuja, kalliimpia autoja, yms. vahvistusta ympärilleen ;)
K.E.V:
--- Lainaus ---Mutta entä se tärkeä katu-uskottavuus, jolla kerrotaan että minulla on parempi auto kuin sinulla
--- Lainaus päättyy ---
Joteeski tuntuu että tuota esiintyy vaan niillä joilla sitä ei ole. Ainakin ne haluaa tuoda sen esille.
--- Lainaus käyttäjältä: MCL - 10.11.2016 kello on 14:18 ---Ihmeiden aika ei ole ohi? No, ainakaan Turvan laskuri ( kokeilin juuri ) ei ollut ollenkaan kiinnostunut vetotavasta laskiessaan vakuutustarjousta.
--- Lainaus päättyy ---
Tässäkin se luulo oli ehtinyt tulla esiin ilman tietoa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta