Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Millainen hyvän matkailuauton pitäisi olla, ja millä alustalla?

<< < (8/10) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Onneva - 21.09.2016     kello on 12:36 ---Keskustelu on mielenkiintoinen ja kaikki mielipiteet tervetulleita.
Meilläkin on autoon vaihto mielessä, joten seuraan mielelläni vertailua eri merkeistä ja malleista.

--- Lainaus päättyy ---

Vertailusta on näköjään menty siihen, että hyvä on vain 3h+k+sauna ja mieluummin vielä viinikellari.....    :o

Turhan Höpöttäjä:
Joku kirjoitti, että ohjaustehostin on hyvä olla. Eikö se ole itsestään selvyys jo kaikissa autoissa.
Jos itsellä on pieni ahdas auto, se on omistajan vika, kun isompiakin on saatavilla. Matkailuauton on mukava olla riittävän iso, koska siinää vietetty aika on vapaa-aikaa.
Uuni unohtu minulla listasta, joka on jo nykyisessäkin.
Mökiltä tullessa kävin Best Caravanilla, siellä oli Hymer 820. Puuttena oli koko takatilan levyiset pitkittäiset sängyt, siihen meni neljä neliötä sisätilasta. Muita sänkyjä ei sitten ollutkaan. Suurin vika oli seitsemän vuotta vanhan auton hinta, 109000 euroa. Meikäläiselle seitsemän kymppiä liikaa.

Tässä keskustelussa on minulle uutta, että Foorti hakkais Fiatin. Ja että Mesen varaosat ei ole kalliimpia kun muidenkaan (Fiat, Ford, Renu).

Bavarian lista hyvistä ja huonoista puolista on hyvä. Nestekierto lämmityksestä en kyllä luopuisi.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 21.09.2016     kello on 15:45 ---Jos itsellä on pieni ahdas auto, se on omistajan vika, kun isompiakin on saatavilla. Matkailuauton on mukava olla riittävän iso, koska siinää vietetty aika on vapaa-aikaa.
Uuni unohtu minulla listasta, joka on jo nykyisessäkin.

--- Lainaus päättyy ---

Jos haluaa viettää vapaa-aikaansa autossa, niin sehän tulee halvaksikin, kun ei tarvi ajaa minnekään!
Jos taas käyttää autoa siihen, että pääsee viettämään vapaa-aikaa, pienempikin riittää.

Uunille en keksi mitään käyttöä.....   ::)

Mautoilija:
Eiköhän hyvä auto ole tarpeeseen sopivan kokoinen. Itse vaihdoin tiloiltaan pienempään mutta käytännöllisempään. Lähti alkovi ja toinen pöytäryhmä. Tilalle tuli takatalli ja mukavampi sänky.
En katsellutkaan laivoja joilla pystyy yöpymään vain leirintäalueella tai pallokentällä.
Sopuisa väki viihtyy ahtaammissakin tiloissa.

Alan:
Ei auto voi olla kuin iso, varsinaisella tarpeella ei ole siinä kohdassa väliä. Sama monen muunkin ominaisuuden kohdalla, ne pitää olla jos joskus sattuisi tarvitsemaan.

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 21.09.2016     kello on 15:45 --- Suurin vika oli seitsemän vuotta vanhan auton hinta, 109000 euroa. Meikäläiselle seitsemän kymppiä liikaa.

--- Lainaus päättyy ---

No nyt on kunnon budjetti. Etit 20.000 eurolla auton, niin voit käyttää sitä 19.000 eurolla. Ei tarvi keksiä tekosyitä ja rupeaa maailman kuva avartumaan.  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View