rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Aurinkoisen aamun ajatuksia onnesta.  (Luettu 5146 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
Aurinkoisen aamun ajatuksia onnesta.
« : 21.06.2011 kello on 07:54 »
Olen onnellinen, koska mulla oli sellainen työ josta pidin, vaikka se vaati pitkiä päiviä ja poissaoloja kodista. Olen onnellinen, koska vaimo viihtyi kotona, eikä tarvinnut lähteä töihin kodin ulkopuolelle.

Olen onnellinen, koska olen saanut tuoda käyttöpääomaa vaimoni kanssa perustamaamme yhtiöön nimeltä Koti.

Olen onnellinen, koska en rasittanut yhteiskuntaa lasten päivähoitokustannuk silla.

Olen onnellinen, koska velkaa yhtiöllämme ei enää ole. Olen myös onnellinen, koska olemme saaneet olla terveitä tähän asti. Tulevaisuudesta kukaan ei tiedä.

Olen onnellinen kun lapsillamme on omat kodit ja perhe.

Olen onnellinen kun nyt molemmat olemme eläkkeellä ja meillä on aikaa toisillemme.
« Viimeksi muokattu: 21.06.2011 kello on 13:20 »

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 5.02.2022 kello on 21:05
  • Herrasmies kalavaanari
Vs: Aurinkoisen aamun ajatuksia.
« Vastaus #1 : 21.06.2011 kello on 08:23 »
Yksinkertaiset ja pienet asiat ovat niitä jotka oikeasti tekevät onnelliseksi...

Itse kun olin vielä siinä oravanpyörän pahimmassa vaiheessa, onnellisuutta tuo että on oma piilopirtti johon voi yksin ja perheen kanssa mennä luonnon keskelle viikoittain...

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #2 : 21.06.2011 kello on 09:32 »
kaunis runo ....niin olen onnellinen minäkin ,kun saan olla ja elää rakkaitteni kanssa ..eipä sitä muuta tarviikkaan ...pienet asiat kuten tämä terveys ja noi pienet kivutkin ,jotka muistuttaa välillä että elän saavat tuntemaan ,kuitenkin itseni onnelliseksi ,koska aina vois olla vieläkin kipeämpi ja aina vois olla asiat vieläkin huonommin ...nyt onnekseni taas paranemaan päin hiukkasen ja sekin on onnea kerrakseen ...on niin paljon asioita , joista pitäis nöyränä muistaa kiittää eikä turhista valittaa ... mut ihminen on mikä on ja jokainen on oman onnensa seppä .. niin se vain on .. mut kaikesta huolimati .. nautitaan pienistä asioista ja annetaan murheelle tossua   :)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
« Vastaus #3 : 21.06.2011 kello on 09:51 »
... mut kaikesta huolimati .. nautitaan pienistä asioista ja annetaan murheelle tossua.

Näin tehdään, onneksi ei ole isoja asioita, muuten kohta pitäisi saada lisää, lisää, lisää.  Hyvä on näin.  :D

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:57
  • Kulkija
« Vastaus #4 : 21.06.2011 kello on 10:27 »
Jep, kaikki olennaiset asiat elämässä on kunnossa, jopa oikein hyvässä. Syytä on ollla onnellinen siis.

Ja pysyvätkin, kun pitää ittensä sopivasti liikkeessä eikä taannu paikoilleen. Aina on kehittämisen varaa, ja sitä kautta tulee luotua uutta ja kehityttyä.

Sananlasku tosin sanoo, jotta kellä onni on se onnen kätkeköön. Siinä minä henkilökohtaisesti olen huomannut olevan vinhan perän.  ;)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 2.12.2025 kello on 18:45
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
« Vastaus #5 : 21.06.2011 kello on 10:30 »
Kappas, Dorolla runosuoni pulppuaa!  

Hyvä hyvä!  

• Vieras
  • Vs: Aurinkoisen aamun ajatuksia.
    « Vastaus #6 : 21.06.2011 kello on 10:43 »
    ... mut kaikesta huolimati .. nautitaan pienistä asioista ja annetaan murheelle tossua.

Näin tehdään, onneksi ei ole isoja asioita, muuten kohta pitäisi saada lisää, lisää, lisää.  Hyvä on näin.  :D

kun Jussina otetaan Kossua, (jatkoin vain tuon kesken jääneen runon ;D)

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #7 : 21.06.2011 kello on 10:44 »
    kun Jussina otetaan Kossua, (jatkoin vain tuon kesken jääneen runon ;D)

juuri niin , mut en uskaltan alkaa ketään yllyttään , jottei sanota , et sipu käski  ;D ;D ;D ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:42
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    « Vastaus #8 : 21.06.2011 kello on 10:47 »
    juuri niin , mut en uskaltan alkaa ketään yllyttään , jottei sanota , et sipu käski  ;D ;D ;D ;D

mut  niinhän met sanomme kuitenkin....  ;D  :D  ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    « Vastaus #9 : 21.06.2011 kello on 11:25 »
      Voi..voi.. kun pääsis lähtemään Lappiin,kaikki omat hommat on tekemättä,taas puolenkymmentä filesettiä tilauksessa,nuo uudet akut pitäis asentaa,uistimet valamatta,kalastusvälineet huoltamatta,parilat ja muurikat huoltamatta,auto siivoamatta,ja pitäis päästä pikkuhiljaa reissuun!!! Huh.huh !! ;D ;D ;D

• Vieras
  • Vs: Aurinkoisen aamun ajatuksia.
    « Vastaus #10 : 21.06.2011 kello on 11:42 »
    Niin niin, suutarin lapsilla ei ole kenkiä. Hittoakos sinä perho-ukko noista huolit? Ei muuta ko enimmät rojut autoon ja nokka kohti pohjoista ;D Luulisi, että noilla lähdöillä ne enimmät tavarat paikkansa löytää ja perillä selviää loput ;)

• Kalustoon kuuluva
    • Kulkija
    « Vastaus #11 : 21.06.2011 kello on 12:36 »
      Voi..voi.. kun pääsis lähtemään Lappiin,kaikki omat hommat on tekemättä,taas puolenkymmentä filesettiä tilauksessa,nuo uudet akut pitäis asentaa,uistimet valamatta,kalastusvälineet huoltamatta,parilat ja muurikat huoltamatta,auto siivoamatta,ja pitäis päästä pikkuhiljaa reissuun!!! Huh.huh !! ;D ;D ;D

Uistimet häätyy valaa. Ja akut asentaa.

Filesetit kerkiää syksyllä.

Kevyt siivous ja pakollisimmat huollot, ja matkaan. Osa huolloista sitten reissun päällä.

Mutta juhannushan on vain merkintä kalenterissa; eläkeukkohan voi lähtiä juuri silloin kun hyvältä tuntuu.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    « Vastaus #12 : 21.06.2011 kello on 12:46 »
     Minä olen vissiin "se mies,joka ei osannut sanoa ei ""  ;D ;D ;D ;D ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Kulkija
    Vs: Olen onnellinen (Aurinkoisen aamun ajatuksia.)
    « Vastaus #13 : 21.06.2011 kello on 13:17 »
    Täydensin otsikkoa, jotta tähän ketjuun voisi kirjoitella onnellisuudesta enemmänkin.

Ja miksei aurinkoisen aamun ajatuksistakin.

Ja uusien ketjujen avaamistarve osaltaa vähenee.

• Kaikkien Kaveri
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
    Aurinkoisen aamun ajatuksia onnesta.
    « Vastaus #14 : 21.06.2011 kello on 13:56 »
    Täydensin otsikkoa, jotta tähän ketjuun voisi kirjoitella onnellisuudesta enemmänkin.

Ja miksei aurinkoisen aamun ajatuksistakin.

Ja uusien ketjujen avaamistarve osaltaa vähenee.

Ja muutin sitä hieman. ;D