rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: On se kumma  (Luettu 12804 kertaa)

• Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:01
  • Epsoo
On se kumma
« : 13.09.2016 kello on 06:35 »
ettei mihinkään saada puuttua, kun kukkahattuhenkilöt pahoittavat muuten mielensä Thumbd

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001258905.html

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:23.03.2024 kello on 17:57
Vs: On se kumma
« Vastaus #1 : 13.09.2016 kello on 06:57 »
En ymmärrä suurta haloota, näinhän se on ollu jo monet vuodet. Toisten mielestä on saavutettu etu ettei mihinkään voi puuttua, voisivat semmoset henkilöt itse kokeilla sitä opettajan tuolia vaikkapa yhden lukukauden verran.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:10
  • Eipä turhia höttyillä :)
« Vastaus #2 : 13.09.2016 kello on 08:11 »
Sitähän tämä nyky-yhteiskunta kovasti on, jokaisella on niin maan pirusti erilaisia oikeuksia, mutta kellään ei ole vastuuta mistään Thumbd

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:25.01.2022 kello on 07:19
« Vastaus #3 : 13.09.2016 kello on 09:32 »
Jutun mukaista asiaa on meilläkin jälkikasvu valitellut omista vanhoista kavereista. Mutta nyt on välituntikaverit vaihtuneet urheilua harrastaviin ja saavat rauhassa pelailla :D

Vielä viime lukukaudella kännyköiden käyttö oli kiellettyä välitunneilla, mutta täksi vuodeksi on säännöt muuttuneet.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2021 kello on 14:40
« Vastaus #4 : 13.09.2016 kello on 11:09 »
Eipä tuo kännyköiden räplääminen ole aikuismaailmassakaa n mitenkään tavatonta, seuraillu työmaalla niin iso osa työajasta menee somessa surffailuun nykysin osalla porukasta

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
« Vastaus #5 : 13.09.2016 kello on 14:37 »
Kyllä voin myöntää ihan rehellisesti että töissä tulee todella paljon oltua somessa työajan puitteissa.

Työnantaja sanoo aina että ;pitäs keritä tehdä sitä tätä ja tuota, kiirekin olisi. Olen sille aina vastannut suoraan että, ei sillä rahalla mitä minusta maksatte, pysty kovin huimiin suorituksiin. Teen sen mihin se raha riittää  :D enkä yhtään enempää. Jos kaupassakin maksaa kilo pottuja 1€ niin ei se sillä eurolla saa kahta kiloa vaikka kuinka kinuaa.
Eikä työnantaja ole sitä vielä oppinut vajaan 6 vuoden aikana.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #6 : 13.09.2016 kello on 14:51 »
Kyllä voin myöntää ihan rehellisesti että töissä tulee todella paljon oltua somessa työajan puitteissa.

Työnantaja sanoo aina että ;pitäs keritä tehdä sitä tätä ja tuota, kiirekin olisi. Olen sille aina vastannut suoraan että, ei sillä rahalla mitä minusta maksatte, pysty kovin huimiin suorituksiin. Teen sen mihin se raha riittää  :D enkä yhtään enempää. Jos kaupassakin maksaa kilo pottuja 1€ niin ei se sillä eurolla saa kahta kiloa vaikka kuinka kinuaa.
Älä hötkyile tulee pian työ uupumus ;) :D

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
  • Kulkija
« Vastaus #7 : 13.09.2016 kello on 18:12 »

Hyvä tilanne, kun tuo on sulle mahdollista. Tarkoittaa, että olet firmalle tärkeä.

Ihan samaan en pysty, vaan aivan riittävästi tulee täällä työn lomassa notkuttua, eli jos aikaa on. Silloin mennään kun asian haarat vaatii, muutoin otetaan rennosti. :)

• Vieras
  • Vs: On se kumma
    « Vastaus #8 : 13.09.2016 kello on 19:10 »
    Kahvi ja ruoka tauot on muuttunu ihan muutamassa vuodessa ihan kännykänräplyyksi.. .Itekkin siihen sorrun tasaseen mutta sitten tullee pirruus ja on alettava leuanloksutus kun en jaksa sitä hiljaisuutta.Kerrom pa taas sen tuhannen kerran kuullun jutun niin siitä se lähtee puhe pikkuhiljaa ja eipä aikaakaan kun puhe on jo pimpassa... :P
    Ja pomolle sanon kun sannoo että olis kiire niin ei ne tule ku yhet jäljet... :D

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:13
    « Vastaus #9 : 13.09.2016 kello on 19:32 »
    Kahvi ja ruoka tauot on muuttunu ihan muutamassa vuodessa ihan kännykänräplyyksi.. .Itekkin siihen sorrun tasaseen mutta sitten tullee pirruus ja on alettava leuanloksutus kun en jaksa sitä hiljaisuutta.
    Meillä se on päin vastoin....

Kahvi ja ruokatauot on yhtä räväkkää huulen heittoo.
    Sitten kun tauko loppuu, niin voi taas syventyä kännykkäänsä. :)

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
    « Vastaus #10 : 13.09.2016 kello on 19:32 »
    Meillä pomo aina sanoo että pitäs olla sitä ja tätä silloin ja tällöin tehtynä, siihen ku sanoo että pitäs saahakkin sitte sitä ja tätä niin se kiire onki sitte menny. 

Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla

• Vieras
  • Vs: On se kumma
    « Vastaus #11 : 13.09.2016 kello on 19:39 »

No, minun aikana, itse kun "painoin," silloin ei yleensä seurusteltu edes duuni kaverin kanssa, vaan painettiin täysillä. Aika muuttuu...aika muuttuu....

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:30.10.2022 kello on 20:01
    • Gnothi seauton - Monaco Rambler Vacatione
    « Vastaus #12 : 14.09.2016 kello on 10:00 »
    No, minun aikana, itse kun "painoin," silloin ei yleensä seurusteltu edes duuni kaverin kanssa, vaan painettiin täysillä. Aika muuttuu...aika muuttuu....

Pahasti siltä näyttää, vasiten jos nuo tähän mennessä räpelletyt mielipiteet ovat totta, ja näyttäis näin olevan.

Eipä ole ihme, että maamme on kuralla, kun some ja kännykänräplyy näyttää olevan itsestäänselvyys. Toivottavasti tuo "saavutettu etu" saataisiin jätetyksi kotiin ja vapaa-ajalle. Ei missään tapauksessa kouluun eikä työpaikoille.

• Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:01
    • Epsoo
    « Vastaus #13 : 14.09.2016 kello on 12:39 »
    Niin, suurin osa näyttää olevan työajalla kännykän räpeltämistä vastaan, ja silti maa makaa kuten makaa vaikka työn tuottavuus on maailman huippua

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
    « Vastaus #14 : 14.09.2016 kello on 13:53 »
    Mua ottaa pattiin kännykän räpeltäjät seurassa. Tarjosin eräälle puolitutulle kyytiä kotiin kokouksesta. Koko matkan tämä sitten joko puhui jonninjoutavia tai tekstaili. Yritin keskustella toisen kyydissä olijan kanssa ja tuo todellakin häiritsi.