Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Ducato retkuiluautoon lukitusvirityksiä
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 12.09.2016 kello on 22:22 ---Kalterit ikkunaan.
--- Lainaus päättyy ---
Näin piti työpaikalla tehdä nosto-oviin. Ottivat ikkunan irti tiivisteestä ja siitä hoikat pojat sisään.
Mautoilija:
Missä tällä autolla on tarkoitus matkustaa? Itse juuri purin "turva"lukkoja. Alkoi ahdistaa ajatus että pitäisi kantaa repullinen avaimia ja huolehtia jokainen lukitus. Rumiakin ovat. Penkin alla olleen "kassakaapin" poistin. Sain hyvin tilaa lisähupiakulle ja vielä jäi kolonen. Josko subbarin sinne laittaisi? ;D
Niin kauan kun kapineissa on helposti irtirevittävät muovi-ikkunat, ovat turvalukot turhia. Kun sisälle on päästy, ovi irtoaa parilla potkulla. Karmit jää paikoilleen..
Alan:
^
Opit, kun koet yhden murron.
Yleensäkin olet täällä samalla negatiivisellä asenteella liikkeellä. On siinä puolensa, mutta mun kokemuksen mukaan meni nyt väärin päin. Aina kannattaa varautua ja torjua, tai sitten jos ei kunnolla reissaakaan, niin ihan sama.
Mautoilija:
Onko täällä jokin asennevaatimus? Olen realistisella asenteella. Saahan kukin varustaa kulkineensa vaikka panssarilla. Rosvo katsoo heikoimman kohdan, ja se on ikkuna. Helposti haurailla muovinappuloilla lukittu muoviremmele aukeaa. Ei auta ketjuviritykset ovissa.
Luukut ja kaapit auki, "ei täällä mitään ole". Jos asumisen aikana ketjulukkoja tarvitaan, ollaan väärässä paikassa.
Korven keskellä asustellessa en koe automurtoa ykkösongelmaksi. Autoyöpymisetkin tapahtuvat samantapaisissa paikoissa. Ja pari haukkuherkkää pikkupiskiä ilmoittavat mahdollisesta murtoyrityksestä. En ole kuullut asuttuun autoon murtautumisesta. Onko kaasuttamisesta mitään todistetta? Legendaa löytyy, alkoholillako asiaa?
Katselen asioita omasta näkökulmastani, mielipiteet sen mukaiset.
Turvavarusteita olisi kaupan :)
HarriOlavi:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 12.09.2016 kello on 23:58 ---Onko täällä jokin asennevaatimus? Olen realistisella asenteella. Saahan kukin varustaa kulkineensa vaikka panssarilla. Rosvo katsoo heikoimman kohdan, ja se on ikkuna. Helposti haurailla muovinappuloilla lukittu muoviremmele aukeaa. Ei auta ketjuviritykset ovissa.
Luukut ja kaapit auki, "ei täällä mitään ole". Jos asumisen aikana ketjulukkoja tarvitaan, ollaan väärässä paikassa.
Korven keskellä asustellessa en koe automurtoa ykkösongelmaksi. Autoyöpymisetkin tapahtuvat samantapaisissa paikoissa. Ja pari haukkuherkkää pikkupiskiä ilmoittavat mahdollisesta murtoyrityksestä. En ole kuullut asuttuun autoon murtautumisesta. Onko kaasuttamisesta mitään todistetta? Legendaa löytyy, alkoholillako asiaa?
Katselen asioita omasta näkökulmastani, mielipiteet sen mukaiset.
Turvavarusteita olisi kaupan :)
--- Lainaus päättyy ---
Kaasutuksista en tiedä, mutta kuten edellä kerroin kahdesta tapauksesta, niin niistä löytyy aivan faktatietoa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta