Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Ducato retkuiluautoon lukitusvirityksiä
Raksaus:
Niin varmasti ottaisi pannuun jos tuo kohdalle osuisi. Toisaalta harmittaisi vähemmän jos eivät rikkoisi mitään vaan hakisivat tavarat mitä haluavat.
Mukana kulkee reissuilla iPadi, ja aikaisemmin myös läppäri. Kännykät. Rahat ja passi. Loput on vaatteita ja ruokaa. Ehkä ensi kerralla polkupyörät. grilli. Lukemista ja jotain pelattavaa. Okei minkään näistä menettäminen pitkäkyntiselle ei varmasti hymyilytä, mutta kohtuu pienistä summista kuitenkin puhutaan ainakin meidän matkavarustelussa.
Käteistä itse välttelen mahdollisuuksien, mukaan joka viime reissulla hieman kostautuikin Latviassa yöpaikkaa etsiessä. Mutta muutoin jos ajattelee vaikka tuollaista muutaman viikon kesälomamatkan budjettia, niin vitutuksesta huolimatta elämä meillä jatkuisi.
Tästä syystä enemmän olen huolissani näistä yöllisistä tarinoista, joissa on tultu sisään kun itse on ollut paikalla. Kaikesta muusta selviää mielipahalla, ylimääräisellä vaivalla ja rahallisella menetyksellä, jonka vakuutusyhtiö parhaassa tapauksessa jopa korvaa.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 13.09.2016 kello on 13:17 --- Suosittelen vyölaukkua Passien varalle sekä Luottokortit/raha,Tuli opittua Venäjällä!
--- Lainaus päättyy ---
Elä huuda, kun et ole Perho-Ukko. :D
Tuo on sitten toinen juttu eli mukana kuljetettavan tavaran suojaaminen, totta kylläkin. Neljä kertaa multa on yritetty rahat tai kamera viedä (Rooma, Hampuri, Barcelona, Istanbul), kertaakaan eivät ole onnistuneet.
Ite otan arvotavarat yöksi alkovin perimmäiseen nurkkaan, tai hattuhyllylle, johon ei rosvo yllä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta