Prenikka arvomerkki. Eppu Normaalin kappaleesta Varapippeli:
"Mä saan prenikoita rintaan
Better Badgen sopuhintaan
Jos sä haluut mitalia
Niin se vaatii rumihia
Molemmilla rinta on kuin romukaupan ikkuna, uu!"
Pränikkä on brand new eli uusi.
|
Prenikka arvomerkki. Eppu Normaalin kappaleesta Varapippeli: "Mä saan prenikoita rintaan Better Badgen sopuhintaan Jos sä haluut mitalia Niin se vaatii rumihia Molemmilla rinta on kuin romukaupan ikkuna, uu!" Pränikkä on brand new eli uusi. Pränikkä on uusi siellä missä ratikka on spora? Ei näy ratikoita eikä sporia täällä, mutta pränikkä on uusi.
Off-Topic:Mitäpä sanoo naisenne/vaimonne jos kutsutte julkisesti häntä muijaksi? Kysymys koskenee vain katkokäveleviä naisia/vaimoja otsikon mukaisesti? Mitäpä sanoo naisenne/vaimonne jos kutsutte julkisesti häntä muijaksi?Näin Minun Emäntä Pohjanmaalta....https://yle.fi/uutiset/3-6502185 Mitäpä sanoo naisenne/vaimonne jos kutsutte julkisesti häntä muijaksi?Jospa he vastaavat nuijalle. ![]()
Vertaisin Kassa YTK! mahdollinen apu joka alalla! Ei pidä paikkaansa, josta kokemusta AKT Puolesta.Halvalla ei hyvää saa.. Off-Topic:Mitäs apua sen YTK:n sitten pitäisi antaa, muuta kuin työttömyysturvaa rahallisesti...? Mitäs apua sen YTK:n sitten pitäisi antaa, muuta kuin työttömyysturvaa rahallisesti...? Off-Topic:Ilmaista lakiapua sieltä ainakin saa.. |