Mutt täytyyhän puhetta saada aikaan.Puhuu kateelinen
Uskaltaisin lyödä vetoa että ne yh:t kin ottaa mieluimmin jonkun
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
kuin jonkun "räjähtäneen" 50:n villitystä potevan
Räjähtänyt

Mutt täytyyhän puhetta saada aikaan.Puhuu kateelinen Räjähtänyt ![]() ![]() Puhuu kateelinenHah ja vielä kerran haha , älä unta näe. En vaunustas millaista en haluaisi (ei käyttöömme sopiva) ja en myöskään yh:stasi joista joriset unissas. ps sitähän se yritys on, tehdä kateelliseksi. mutt lopputulos...... ![]() Hah ja vielä kerran haha , älä unta näe.Niinhän ne loppuun kuluneet puhelee Eilenkin otin yh-äidin kanssa tilaus saunan ![]() Mutt ei supliikkitirehtööri vanhaa mallia osta . Mieluimmin 2020 esiversio jo tässä kohti.Eihän tässä osiossa vaunuista puhutakkaan, vaan autoista ![]() Tuonne ne vaunu jorina https://karavaanari.org/index.php/board,37.0.html P.s. kyllä siellä dusseldorfissa on jo ensivuoden ne hys hys ![]() Puhuu kateelinenIhan hyvä kuva muuten, mutta ilme on kuin selkäänsä saanut, pikkasen hymyä ![]() Ihan hyvä kuva muuten, mutta ilme on kuin selkäänsä saanut, pikkasen hymyäHautajaisiin menossa Sonjan äitin. Eilenkin otin yh-äidin kanssa tilaus saunanVoi jumbe , kyll varmaan ny kaikki vihreinä..... ![]() Voi jumbe , kyll varmaan ny kaikki vihreinä.....Sinuun näyttää kolahtavan joka asia, ota lomaa ja rentoudu hyvä mies ![]() Sen diplomaattismies osaa. Onhan tuo vaunu vaihtunut kiitettävästi, mistä on puhetta riittänyt. Mutta uusi vaunu tuskin vaihtuu vanhaan bussiin. Ei sitä tiedä. Olishan siinä 'lastenhuone' yläkerrassa. ![]() Eikun säälittää kun aikuinen ihminen tekee itsensä naurettavaksi, ei muuta.No se on hyvä, että olen minä jolla vielä huumorin kukka kukkii, etkä sinä ![]() No se on hyvä, että olen minä jolla vielä huumorin kukka kukkii, etkä sinäHuumorin kukka Lastentarhassa kalle ja ville kertoi kolme vuotta toisilleen joka tunti jotta näin saunassa **^lun. Toinen sanoi nähneensä **ssit. Hoitajia alkoi kyllästyttämään.... . Huumorin kukkaÄiti kyseli Kallelta: -Sinulta oli kuulemma koulussa päässyt v-sana. -Oliko se vahinko? Kalle vastaa: - Ei kun vi**u |