Tuo edellisen neuvo kuulostaa ihan höpöltä.
Tuo edellisen neuvo kuulostaa ihan höpöltä.
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Tuo edellisen neuvo kuulostaa ihan höpöltä. Kaveri osti juuri vm 2004 Solifer s6+ ja heti tuli ongelmia, mystinen vika sähköpuolella. Edellisessä oli Alde3000 ja muutaman kerran sattui olemaan kaasulla ja 230V pumpulla käynnissä kun lähti liikkeelle ja unohtui vaihtaa 12V pumpulle. Mitään ei vuosien varrella hajonnut. Lämpösuoja laukeaa kyllä sitten heti kun kaasulla lämmittää - olisko sitä tarkoittanut... Itse epäilen tuota relevikaa. Ota vaunu irti verkosta ja laita ohmimittari johonkin sähkörasiaan, sitten ohjaat vastustehoja ohjauspaneelista, 1kw= noin 50 ohmia, 2kw= noin 27 ohmia ja 3kw= noin 16 ohmia. Täytyy antaa kaverille ohjeet, ja kehotuksen liittymään tänne palstalle ![]() Kävin vaunulla, aika jännä juttu 1-sähköllä ei lämpöä tullut ja 2-sähköllä tuli heti. Huomasin myös, että tuossa Soliferissa -04 oli valmius 13-napaiseen pistokkeeseen, sulakkeet ja kaikki johdatukset valmiina. Täytyy antaa kaverille ohjeet, ja kehotuksen liittymään tänne palstalleTuo vastuksen mittaushan jo neuvottiin aiemminkin (olen luntannut MJO:ta joskus )Kävin vaunulla, aika jännä juttu 1-sähköllä ei lämpöä tullut ja 2-sähköllä tuli heti.Senhän se tekee jos vaikka 1kw relevika Huomasin myös, että tuossa Soliferissa -04 oli valmius 13-napaiseen pistokkeeseen, sulakkeet ja kaikki johdatukset valmiina.Jep, olen noita tökkeleitä joskus vaihtanut, ohjekirjassa kaaviot. Täytyy antaa kaverille ohjeet, ja kehotuksen liittymään tänne palstalle Mun vm.-96 jo on 13 napaselle valmius. Senhän se tekee jos vaikka 1kw relevikaÄäni tälle. Vastaavan vian korjasin edellisestäni. Solkku 6702i. Releen kärjet hitsaneet ihan "ruvelle". Sivuja: [1] Siirry ylös
|