Muokkaus... luin vuosimallin ihan väärin 😂😂😂😂 Eihän tuo ole vanhaa nähnytkään....
Eli enpä sano mitään 😨
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Muokkaus... luin vuosimallin ihan väärin 😂😂😂😂 Eihän tuo ole vanhaa nähnytkään.... Eli enpä sano mitään 😨 Saat 320:sta Svenskiä aika liki samoihin hintoihin, mitä tuosta joudut uutena maksamaan. Se Svensk Universal voi vaan olla hengissä vielä 5v päästä ja jos jotain hajoaa, siihen saa varaosia... Miten sitten näihin "Biltema" värkkeihin, onko se heti uusi ostettava jos joku osa rikkoontuu ? Itse näiden kanssa viime kesänä pähkäilin, ostanko halvan uuden vai vähän enempi luxusta käytettynä. Päädyin sitten jälkimmäiseen ja ostin Svensk Universal 400:n. Hintakin oli euro/cm ![]() Meille ostettiin Isabellan A-mittainen käytettynä 2006. On ehkä vuodelta 02-03 edelleen palvelee täysillä Muutaman putkenjatkon jousen olen ostanut ja putken nokkaan muoveja. Kaikki osat saa edelleen. Minä ostin v. 1982 uuden Trio etuteltan Solifer 530:een ja myöhemmin vaihdoin vaunun Solifer Artic 50:een ja sama teltta edelleen käytössä, tosin nykyiseen vaunuun A-mitta saisi olla vähän pienempi. Ei mitään pellelaitoksia. Sivuja: [1] Siirry ylös
|