Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Miten suhtaudut muihin orgilaisiin?

<< < (5/6) > >>

88k5:
Uusiin - en sinisilmäisesti, mutta en ennakkoluuloin. Mutta kyllä sometuttavuudet sitten livenä on tietyllä taivoin yllättänyt... Jostakusta saa tietyn käsityksen tai hän sen haluaa antaa - kaikkihan täällä perustuu enimmäkseen kirjoitustaitoon/taidottomuuteen, mutta myös harkittuun/harkitsemattomaan ilmaisuun.

Livenä asiat muuttuu, improvisointi astuu kuvaan..  :D Aika harva taitaa molemmat (liven ja virtuaalin) hyvin  8) mutta on heitä..
Yhtälailla tuo pätee tällä palstalla kirjoittajiin, vaikkakaan vähempi kuvapuolta täällä harrastetaan - saati selfie-postauksia. Siksi ehkä mielikuva henkilöstä ei ainakaan minulla ole aina onnistunut livekuvan kanssa  ;)

Toisaalta ikäerot täällä tasoittuvat. Usein livetustumisissa "ikärasismi" enempi jyllää..

HarriOlavi:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  6.09.2016     kello on 11:31 ---Uusiin - en sinisilmäisesti, mutta en ennakkoluuloin. Mutta kyllä sometuttavuudet sitten livenä on tietyllä taivoin yllättänyt... Jostakusta saa tietyn käsityksen tai hän sen haluaa antaa - kaikkihan täällä perustuu enimmäkseen kirjoitustaitoon/taidottomuuteen, mutta myös harkittuun/harkitsemattomaan ilmaisuun.

Livenä asiat muuttuu, improvisointi astuu kuvaan..  :D Aika harva taitaa molemmat (liven ja virtuaalin) hyvin  8) mutta on heitä..
Yhtälailla tuo pätee tällä palstalla kirjoittajiin, vaikkakaan vähempi kuvapuolta täällä harrastetaan - saati selfie-postauksia. Siksi ehkä mielikuva henkilöstä ei ainakaan minulla ole aina onnistunut livekuvan kanssa  ;)

Toisaalta ikäerot täällä tasoittuvat. Usein livetustumisissa "ikärasismi" enempi jyllää..

--- Lainaus päättyy ---

Kai se täällä(kin) on kuten muualla kun puhutaan henk.kohtaisista asioista. Minun "lempilause" on Homo homini lupus. Kun aikanaan ihmiset / asiat kohtaavat, löytyy sitten joukosta ne "kultakimpaleet."

migel:
Minä ainakin olen saanut hyviä ja luotettavia kavereita orgin kautta,-toisia tapaan harvemmin,toisia useammin jos ei fyysisesti,niinpuhelimitse tai muissa yhteyksissä..t migel ;)

seppoko:
Keskimäärin orgilaisiin samalla lailla kuin keskimäärin muihinkin. Monia  en ole tavannut, joitakin. He ovat viivan yläpuolella.
Jos tutustuisi kaikkiin, mikä on mahdotonta, en tiedä miten kävisi.

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: migel -  6.09.2016     kello on 19:15 ---Minä ainakin olen saanut hyviä ja luotettavia kavereita orgin kautta,-toisia tapaan harvemmin,toisia useammin jos ei fyysisesti,niinpuhelimitse tai muissa yhteyksissä..t migel ;)

--- Lainaus päättyy ---
Komppaan Migeliä  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View