Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Miten suhtaudut muihin orgilaisiin?

(1/6) > >>

Haapaniemen Paroni:
Itse aika mielenkiinnolla, vaikka muutamia tavannut, ei voi sanoa pahaa sanaa heistä Thumb

Raksaus:
Live-kohtaamiset on olleet itselläni kyllä varsin vähissä. Lähtisin siitä, että suhtaudun samalla tavalla kuin vaikka muihin karavaanareihin leirintäalueella. Eli saman mielenkiinnon kohteet tuovat tietynlaista yhteenkuuluvuuden tunnetta. Kaikki ne harvat joihin olen törmännyt IRL niin ovat olleet kyllä myöskin positiivisesti vastaanottavaisia. Ja noin tilastollisesti uskoisin että aika samanlailla tämäkin jakautuu kuin kaikki muutkin ihmiset. Saman verran niitä, joiden kanssa kaikki osuu nappiin ja saman verran suhteessa niitä, joiden kanssa sitten hommat ei suju, kuin muistakin ihmisistä.

Ja se täytyy kyllä todeta että verrattuna tuohon Karavaanarit.fi sivustoon, jossa sielläkin on kyllä joukossa asiallisia kirjoittajia, niin kyllä minulle aika nopeasti tuli selväksi, mille forumille mieluummin itse osallistun jossain määrin aktiivisesti. En tiedä laitanko enää uutta tarraa autooni ja en tiedä otanko tuon numerotarran kokonaan pois, mutta jos näin jälkikäteen pitäisi miettiä, niin mielluumin .org-tarra kuin tuo numerotarra. Vaikka siis nyt on laiskuuttani siis väärin päin.

Paljon on täältä tullut apua ja neuvoja aloittelevalle harrastajalle.

K.E.V:
Minä olen "törmännyt" ehkä 30:een orggilaiseen. En ole huomannut mitään probleemaa. Tänäänkin soitti yksi  ;)

HarriOlavi:

Onhan tämä mahtava foorumi verrattuna fundamendalisteja ja fanaatikkoja ajatellen. Thumb

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti -  5.09.2016     kello on 14:47 ---... ei voi sanoa pahaa sanaa heistä Thumb

--- Lainaus päättyy ---

En sanoisi kenestäkään nimeltä, vaikka olisi livetapaamisen perusteella pahaa sanottavaa. Mutta ei ole.

Toisaalta tapoihini ei kuulu avautua julkisella foorumilla siitä, onko joku kuinka hyvä tyyppi tai ei (Etuteltalla taas näköjään toimintamallina on päinvastainen). Tulee sellainen piiri-pieni-pyörii olo, jota ei mun mielestä täällä tarvita vaan enemmänkin viestittää ulospäin, että tervetuloa kaikille, myös niille jotka ei halua täällä oman persoonansa peliin laittaen esiintyä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View