Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Miten suhtaudut muihin orgilaisiin?

<< < (2/6) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  5.09.2016     kello on 18:39 ---En sanoisi kenestäkään nimeltä, vaikka olisi livetapaamisen perusteella pahaa sanottavaa. Mutta ei ole.

Toisaalta tapoihini ei kuulu avautua julkisella foorumilla siitä, onko joku kuinka hyvä tyyppi tai ei (Etuteltalla taas näköjään toimintamallina on päinvastainen). Tulee sellainen piiri-pieni-pyörii olo, jota ei mun mielestä täällä tarvita vaan enemmänkin viestittää ulospäin, että tervetuloa kaikille, myös niille jotka ei halua täällä oman persoonansa peliin laittaen esiintyä.

--- Lainaus päättyy ---
En minäkään tuo julki nimiä,ja etuteltta minun mielestä Thumbd Ne roikkuu siellä jotka haluaa haukkimiset itselleen,ja moittia muita.. Tämä Foorumi,minun mielestä Thumb Ja hyviä ystäviä saanut live tapaamisessa Thumb En kehu itseäni,mutta pakko Sanoa se,että kuka ei tule juttuun minun kanssa,niin kannatta katsoa peiliin ;) :D

pamaus:

Uusia tuttavuuksia tullut tämä palstan kautta ja aina käynyt leirintäalueella morjestamassa jos olen .orgilaisen tiennyt alueella olevan.

Kelpo sakkia  Thumb

winemaker:
Suola tässä somehommassa on se, että kirjoitellaan vaan ei tavata, näin kertoi eräs kirjoittaja.

Niin, en ole ahkera tapaaja, toisaalta en välttelekään tapamisia.  Muutamia orgilaisia olen tavannut Kuninkaanlähteellä, muualla en ole tunistanut.
Aina matkoillani, kun näen org-tarran kalustossa, katselen ja kuuntelen näkyykö ketään ja jos näkyy, pyrin juttelemaan.

On muutamia orgilaisia, joita haluaisin haastattaa, vaan eipä ole kohdalle osunut.  Pitäiskö järkätä pihatreffit ja kutsua persoonat kylään.

Pefletti 750:
Ei hyvää päivää, mikä aihe taas......... :o
Pitäsköhän "tosi orgilaisten" laittaa vaikka "propelli lippalakki"  päähän että vois sitte mukuloille aina tavatessa sanoo, tossa menee semmonen parempi ihminen !!   Thumbd

Tämä näin PROVONA, mutta hyvin liki totuutta  >:D

Alan:
Ite näin tässä yrityksen avata jotain keskinäisen kehumisen kerhoa, jollaisesta en pidä.

Mutta en näe kenenkään väittävän, että orgissa kirjoitteleva henkilö olisi muita parempi. Ei todellakaan ole olemassa jotain orgilaista ihmistyyppiä, vaan väki on niin erilaista kuin olla osaa. Ei sen parempaa eikä huonompaa kuin muutkaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View