Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Miten suhtaudut muihin orgilaisiin?
taavi:
Jonkin aikaa aktiivisemmin seurattuani ja kirjoiteltuanikin tämä on mielestäni somen nykymittapuun mukaan varsin siisti ja asiallinen foorumi. Löytyy tuhtia tekniikka-asiaa omista osioistaan, ja kevyempää sättiä omistaan. Ja vaikka harrastus yhdistää, niin kun ihmiset ovat erilaisia ja heillä on erilaisia käsityksiä siitä mitä, miten ja kuinka paljon foorumilla olisi suotavaa kirjoittaa, niin jonkinlaisia jännitteitäkin havaitsee.
Suuri osa näyttää olevan sellaisia jotka olivat jo infon aikaan kirjoittamassa, ja sitä myötä palstakaveruudet muuttuneet ihan oikeiksii kaveruuksiksi. Eli otsikon kyssäriin vastaan: positiivisesti.
Oulaa:
Tässä pikkuhiljaa reissua valmistellessa laitoin autoon kaikki tarrat kiinni jotta tiedätte kuka sillä ajelee ???
Livenä en ole tavannut kuin pari orkkilaista ja tosi lyhyesti jotta melko virtuaalisesti vielä elellään.
Vai pitäisikö kysymystä lähestyä myös tämän vooruminkin perusteella?
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 5.09.2016 kello on 19:30 ---Ite näin tässä yrityksen avata jotain keskinäisen kehumisen kerhoa, jollaisesta en pidä.
Mutta en näe kenenkään väittävän, että orgissa kirjoitteleva henkilö olisi muita parempi. Ei todellakaan ole olemassa jotain orgilaista ihmistyyppiä, vaan väki on niin erilaista kuin olla osaa. Ei sen parempaa eikä huonompaa kuin muutkaan.
--- Lainaus päättyy ---
Voisi kysyä että miten suhtaudut Turkulaisiin? Aivan kuin muihinkin kanssaihmisiin. Ystävällisen asiallisesti. Jutustelun aikana huomaa että kannattaako jatkaa tarinointia enemmän vai toivottaa hyvää päivänjatkoa. Ei siinä vaikuta asuinpaikat tai keskustelukerhot.
hartsakoski:
Samalla linjalla olen Mautoilijan kanssa.En ole tietääkseni tavannut kuin yhden orgilaisen livenä.Kesän aikana tiirailin vaunuja ja autoja esim.Prisman pihalla,näkyykö orgin tarroja.Sen verran olisin häirinnyt,että käsipäivät olisin käynyt kättelemässä,vaan ei tarroja missään näkynyt :(.Eikös me olla aika tavallisia,keskiverto ihmisiä,omine luonteenpiirteinemm e ;D ;D ja omine vahvuuksinemme?
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 5.09.2016 kello on 22:41 ---Voisi kysyä että miten suhtaudut Turkulaisiin? Aivan kuin muihinkin kanssaihmisiin. Ystävällisen asiallisesti. Jutustelun aikana huomaa että kannattaako jatkaa tarinointia enemmän vai toivottaa hyvää päivänjatkoa. Ei siinä vaikuta asuinpaikat tai keskustelukerhot.
--- Lainaus päättyy ---
Ilmeisesti tarkoitit ihan samaa kuin minäkin?
No vaikuttaa tämä foorumi siten, että osasta toki on tullut vuosien aikana hyviä tuttuja, joita on sitten ollut tilaisuus livenäkin tavata. Mutta eihän tällainen avoin foorumi voi koskaan miksikään yhteisöksi muodostua, kun ainoa pääsyvaatimus on kyky itse tai avustettuna suorittaa rekisteröityminen. Ei tarvitse edes olla karavaanari tai kiinnostusta harrastukseen.
Itse kyllä olen täällä nimenomaan aktiivisen ja omaehtoisen karavaanariharrastu ksen vuoksi. Liittyyhän siihen monesti asioita lajin vierestä ja ulkopuolelta, mutta oudoksuttaa, jos sellaiset ovat pääasia.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta