rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Miten suhtaudut muihin orgilaisiin?  (Luettu 3976 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Miten suhtaudut muihin orgilaisiin?
« : 5.09.2016 kello on 14:47 »
Itse aika mielenkiinnolla, vaikka muutamia tavannut, ei voi sanoa pahaa sanaa heistä Thumb

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:21.05.2024 kello on 19:38
  • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
Vs: Miten suhtaudut muihin orgilaisiin?
« Vastaus #1 : 5.09.2016 kello on 15:31 »
Live-kohtaamiset on olleet itselläni kyllä varsin vähissä. Lähtisin siitä, että suhtaudun samalla tavalla kuin vaikka muihin karavaanareihin leirintäalueella. Eli saman mielenkiinnon kohteet tuovat tietynlaista yhteenkuuluvuuden tunnetta. Kaikki ne harvat joihin olen törmännyt IRL niin ovat olleet kyllä myöskin positiivisesti vastaanottavaisia. Ja noin tilastollisesti uskoisin että aika samanlailla tämäkin jakautuu kuin kaikki muutkin ihmiset. Saman verran niitä, joiden kanssa kaikki osuu nappiin ja saman verran suhteessa niitä, joiden kanssa sitten hommat ei suju, kuin muistakin ihmisistä.

Ja se täytyy kyllä todeta että verrattuna tuohon Karavaanarit.fi sivustoon, jossa sielläkin on kyllä joukossa asiallisia kirjoittajia, niin kyllä minulle aika nopeasti tuli selväksi, mille forumille mieluummin itse osallistun jossain määrin aktiivisesti. En tiedä laitanko enää uutta tarraa autooni ja en tiedä otanko tuon numerotarran kokonaan pois, mutta jos näin jälkikäteen pitäisi miettiä, niin mielluumin .org-tarra kuin tuo numerotarra. Vaikka siis nyt on laiskuuttani siis väärin päin.

Paljon on täältä tullut apua ja neuvoja aloittelevalle harrastajalle.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:08
  • Autossa on pyörät
Vs: Miten suhtaudut muihin orgilaisiin?
« Vastaus #2 : 5.09.2016 kello on 16:35 »
Minä olen "törmännyt" ehkä 30:een orggilaiseen. En ole huomannut mitään probleemaa. Tänäänkin soitti yksi  ;)

  • Vieras
  • Vs: Miten suhtaudut muihin orgilaisiin?
    « Vastaus #3 : 5.09.2016 kello on 16:45 »


     Onhan tämä mahtava foorumi verrattuna fundamendalisteja ja fanaatikkoja ajatellen. Thumb

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:21.05.2024 kello on 11:05
    • Kulkija
    Vs: Miten suhtaudut muihin orgilaisiin?
    « Vastaus #4 : 5.09.2016 kello on 18:39 »
    ... ei voi sanoa pahaa sanaa heistä Thumb

    En sanoisi kenestäkään nimeltä, vaikka olisi livetapaamisen perusteella pahaa sanottavaa. Mutta ei ole.

    Toisaalta tapoihini ei kuulu avautua julkisella foorumilla siitä, onko joku kuinka hyvä tyyppi tai ei (Etuteltalla taas näköjään toimintamallina on päinvastainen). Tulee sellainen piiri-pieni-pyörii olo, jota ei mun mielestä täällä tarvita vaan enemmänkin viestittää ulospäin, että tervetuloa kaikille, myös niille jotka ei halua täällä oman persoonansa peliin laittaen esiintyä.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: Miten suhtaudut muihin orgilaisiin?
    « Vastaus #5 : 5.09.2016 kello on 18:45 »
    En sanoisi kenestäkään nimeltä, vaikka olisi livetapaamisen perusteella pahaa sanottavaa. Mutta ei ole.

    Toisaalta tapoihini ei kuulu avautua julkisella foorumilla siitä, onko joku kuinka hyvä tyyppi tai ei (Etuteltalla taas näköjään toimintamallina on päinvastainen). Tulee sellainen piiri-pieni-pyörii olo, jota ei mun mielestä täällä tarvita vaan enemmänkin viestittää ulospäin, että tervetuloa kaikille, myös niille jotka ei halua täällä oman persoonansa peliin laittaen esiintyä.
    En minäkään tuo julki nimiä,ja etuteltta minun mielestä Thumbd Ne roikkuu siellä jotka haluaa haukkimiset itselleen,ja moittia muita.. Tämä Foorumi,minun mielestä Thumb Ja hyviä ystäviä saanut live tapaamisessa Thumb En kehu itseäni,mutta pakko Sanoa se,että kuka ei tule juttuun minun kanssa,niin kannatta katsoa peiliin ;) :D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:20
    • Etelä-Pohjanmaa
    Vs: Miten suhtaudut muihin orgilaisiin?
    « Vastaus #6 : 5.09.2016 kello on 19:07 »

    Uusia tuttavuuksia tullut tämä palstan kautta ja aina käynyt leirintäalueella morjestamassa jos olen .orgilaisen tiennyt alueella olevan.

    Kelpo sakkia  Thumb

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:53
    • Eipä hetkauta, kuljen vain.
      • Blogi
    Vs: Miten suhtaudut muihin orgilaisiin?
    « Vastaus #7 : 5.09.2016 kello on 19:15 »
    Suola tässä somehommassa on se, että kirjoitellaan vaan ei tavata, näin kertoi eräs kirjoittaja.

    Niin, en ole ahkera tapaaja, toisaalta en välttelekään tapamisia.  Muutamia orgilaisia olen tavannut Kuninkaanlähteellä, muualla en ole tunistanut.
    Aina matkoillani, kun näen org-tarran kalustossa, katselen ja kuuntelen näkyykö ketään ja jos näkyy, pyrin juttelemaan.

    On muutamia orgilaisia, joita haluaisin haastattaa, vaan eipä ole kohdalle osunut.  Pitäiskö järkätä pihatreffit ja kutsua persoonat kylään.


    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:15.08.2018 kello on 18:18
    Vs: Miten suhtaudut muihin orgilaisiin?
    « Vastaus #8 : 5.09.2016 kello on 19:16 »
    Ei hyvää päivää, mikä aihe taas......... :o
    Pitäsköhän "tosi orgilaisten" laittaa vaikka "propelli lippalakki"  päähän että vois sitte mukuloille aina tavatessa sanoo, tossa menee semmonen parempi ihminen !!   Thumbd

    Tämä näin PROVONA, mutta hyvin liki totuutta  >:D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:21.05.2024 kello on 11:05
    • Kulkija
    Vs: Miten suhtaudut muihin orgilaisiin?
    « Vastaus #9 : 5.09.2016 kello on 19:30 »
    Ite näin tässä yrityksen avata jotain keskinäisen kehumisen kerhoa, jollaisesta en pidä.

    Mutta en näe kenenkään väittävän, että orgissa kirjoitteleva henkilö olisi muita parempi. Ei todellakaan ole olemassa jotain orgilaista ihmistyyppiä, vaan väki on niin erilaista kuin olla osaa. Ei sen parempaa eikä huonompaa kuin muutkaan.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: Miten suhtaudut muihin orgilaisiin?
    « Vastaus #10 : 5.09.2016 kello on 19:40 »
    Ajattelin tämmösen aiheen laittaa,kun jotkut aukoo päätään jatkuvasti toisia kohtaan,mistä minä en pidä! Sori,kun laitoin tän,voi lukita..

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:21.05.2024 kello on 11:05
    • Kulkija
    Vs: Miten suhtaudut muihin orgilaisiin?
    « Vastaus #11 : 5.09.2016 kello on 19:47 »
    Olisikohan TD niin, että otat orgin jo aika vakavasti. Vähän näyttäisi siltä, kun melkein jokaisessa ketjussa on tänäänkin yksi tai useampi yhden tai muutaman sanan viesti. Rauhallisesti vaan.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: Miten suhtaudut muihin orgilaisiin?
    « Vastaus #12 : 5.09.2016 kello on 19:49 »
    Olisikohan TD niin, että otat orgin jo aika vakavasti. Vähän näyttäisi siltä, kun melkein jokaisessa ketjussa on tänäänkin yksi tai useampi yhden tai muutaman sanan viesti. Rauhallisesti vaan.
    Ok Thumb

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:11
    Vs: Miten suhtaudut muihin orgilaisiin?
    « Vastaus #13 : 5.09.2016 kello on 20:23 »
    Mitä toiset ajattelee minusta ei ole minun asia.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:12.02.2024 kello on 20:53
    Vs: Miten suhtaudut muihin orgilaisiin?
    « Vastaus #14 : 5.09.2016 kello on 21:01 »
    Eipä mulla ole aihetta moittimiseen.Hienoj a aitoja ihmisiä.Iloineen ja suruineen. Minun mielestä on tärkeää varsinkin nykyaikana, että ollaan verkostoiduttu. Vaikkei ny sitte naamasta tunnetakkaan välttämättä. Enemmän sitä varmaan just kaipaa sellasta henkistäkin yhtenäisyyttä, kun on tämä meininki mennyt sellaiseksi, että viedään kohta immeisiltä tuhkatkin pesästä. Johkin on kadonnut sellanen me henki suomalaisista. Ja vaikuttaa siltä että esim justiin karavaanareissa on vielä sitä jotain ytyä jälellä, mitä ei ole ihan täydellisesti onnistuttu eripuralla, kateudella ja vittumaisuudella repimään ja saastuttamaan. Ehkä se on yksi syy siihenkin, että alkaa nuoriakin tämä touhu kiinnostamaan ihan elämäntapana asti. Nuoret hakee turvallisuuden tunnetta ja vakautta ja minun mielestäni meillä on sellanen imago kummallisine valakosine vaunuinemme ja autoinemme, mikä osoittaa että on vielä olemassa jokin instituutio, kulkureitten satama, missä aina löytyy tilaa ja juttukaveria kun mitään muuta ei enää olisi. Niinkuin minulle yksi senioori ikään ehtinyt nainen kerran sanoi, kun miehensä kanssa olivat kolarin ajaneet ja lanssia ooteltiin että:
    -" Koskaan ei olisi odottanut, että sateen ja pimiän ja pelottavan keskeltä, voi ilmestyä jotain niin valoisaa ja lämpöstä ja turvallista".