Kuten sanoin, ei tuossa tuon kummempaa mutta jos rahaa pitää vaan paperina niin silloin kuulostaa siltä että se todellakin on vain paperia.Sori vieläkin,kavereita ollaan?
Kuten sanoin, ei tuossa tuon kummempaa mutta jos rahaa pitää vaan paperina niin silloin kuulostaa siltä että se todellakin on vain paperia.Sori vieläkin,kavereita ollaan? Sori vieläkin,kavereita ollaan? Kyllähän kaverit saa olla välillä eri mieltä, mitä kavereita sellaiset olisi jotka vaan sanoisi joo joo ja joo jos jotain mielipidettä kysyy.
![]() Mulla on 35 senttiä taskussa. Koitin housuntaskuja kaivella ja ei löytynyt kuin reikä ja 20 senttinen Koitin housuntaskuja kaivella ja ei löytynyt kuin reikä ja 20 senttinenTollahan pärjää jo hyvin ![]() Tollahan pärjää jo hyvin Joo. Ei tarttee olla kuin 8.80 arvoinen lounari lisäksi, niin saa oulussa käydessä lounaan. Moniko olis muuten syönyt markka-aikana töissä 54markan lounaita ![]() Joo. Ei tarttee olla kuin 8.80 arvoinen lounari lisäksi, niin saa oulussa käydessä lounaan. Täyttä totta! Normilounaskuppila ja kymppi menee että heilahtaa, eikämole edes kummoinen paikka mikä lie jossain teollisuusalueen takana ja makaroonilootaa. Täyttä totta! Normilounaskuppila ja kymppi menee että heilahtaa, eikämole edes kummoinen paikka mikä lie jossain teollisuusalueen takana ja makaroonilootaa.Makarooni loota on hyvää jos se tehdään oikein,kysy vaikka Sipulta ![]() Tässä kohtaa on pakko mainita Ravintola Acvario Porvoosta, maukasta lounasta kohtuuhintaan
http://www.porvoon-makuasia.fi/Acvario_Fin/Acvario.html
Makarooni loota on hyvää jos se tehdään oikein,kysy vaikka Sipulta Makarooni loota on niinkuin hernekkeitto, se vaatii reilusti lihaa, että se on hyvää Säästyy rahaa kummasti kun lopettaa lounaspaikkojen mössöjen syömisen ja unohtaa kokonaan päivällä syömisen
- katkee turhaan tehokas työvire About 20 v on mennyt ilman Kotiruokaa sitten päivänpäätteeks kun sitä kuitenki on ..Trafi asiaan; eilenkin oli kiire reissun perästä klo 23:33 katkaista kulkimesta liikennekäyttö, ettei mennyt turhaan tästä päivästä veroja ja vakuutusta - mitäpä turhasta maksaa ![]() Muisteleehan se trafi lämmöllä noista molemmista kinnereistä, n. 1200e/vuosi
![]() Koitin housuntaskuja kaivella ja ei löytynyt kuin reikä ja 20 senttinen Mulla ei ole edes taskuja ![]() Onneksi Trafi muistaa vain kaksi kertaa vuodessa, tammikuussa noin 200€ arvoisella kirjeellä ja huhtikuussa toisella vähän halvemmalla ![]() Trafi muisti minuakin. Ensin tietenkin perusteettomilla laskuilla.
Sitten tuli historiatieto entisistä ajokeistani n. 20 vuoden ajalta. Minulle ei ole vielä avautunut, mikä kirjeen tarkoitus on ja ketä tai mitä tieto palvelee. Minua ainakaan ei kiinnosta, mitä vaihdoissa menneille autoille on tapahtunut. Jospa Trafi on keksinyt hienon keinon työllistää organisaationsa. |