Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

SFC -alue vai yleinen alue?

<< < (26/29) > >>

pamaus:
Tänä kesänä tuli käytyä 8 eri yleisellä alueella ja 4 eri sfc alueella.

Tällä hetkellä puhdas puskaparkki tuntuu aika vieraalta, lasten kanssa jotenkin kätevämpää mennä leirintäalueelle.

Minulle ei ole kyllä väliä kummalle alueelle menee, pääsiassa että homma pelaa. Yleisillä alueilla kaipailee vähän yleistä saunaa. Toki osassa on nekin. 

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 11.08.2016     kello on 18:08 ---Tänä kesänä tuli käytyä 8 eri yleisellä alueella ja 4 eri sfc alueella.

Tällä hetkellä puhdas puskaparkki tuntuu aika vieraalta, lasten kanssa jotenkin kätevämpää mennä leirintäalueelle.

Minulle ei ole kyllä väliä kummalle alueelle menee, pääsiassa että homma pelaa. Yleisillä alueilla kaipailee vähän yleistä saunaa. Toki osassa on nekin.

--- Lainaus päättyy ---
Minä,en siitä yleisestä välitä ;) Emännän kanssa mukavempaa,mutta kukin tyylillään :D

Punkampperi:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 11.08.2016     kello on 18:08 ---...Tällä hetkellä puhdas puskaparkki tuntuu aika vieraalta, lasten kanssa jotenkin kätevämpää mennä leirintäalueelle.
--- Lainaus päättyy ---
Meillä on ollut miun hyvän isältä perityn puskavainun ansiosta se kätevyys lasten kanssa että ovatten saaneet hypätä ovesta suoraan puhdasvetiseen järveen. Pohjamaalla se ei tosin onnistu.

Oli aivan pakko. Kiitos ja anteeksi.

Teukka-74:
Aika vähän kuulee musiikkia kenenkään soittavan kulkimen edustalla
tai edes radiota kuuntelevan  :o Liekö tämä joku jäänne tai muu juttu?
Tuli vain mieleen kun asensin itselle kiuttimen jotta radio kuuluu paremmin
edustalla kun istuu  Thumb

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 11.08.2016     kello on 18:25 --- Minä,en siitä yleisestä välitä ;) Emännän kanssa mukavempaa,mutta kukin tyylillään :D

--- Lainaus päättyy ---

Aivan. Tiplomaatilla on vaunussa erillis sängyt. No, sitten saunassa.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View