Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
SFC -alue vai yleinen alue?
Turhan Höpöttäjä:
Mikä siitä leirintäalueesta tekee viihtyisän. Minulla: Sauna, ympärillä oleva polkuverkosto, nuotiopaikka, savustuspaikka, asiallinen kemsan tyhjennys paikka, asiallinen veden otto paikka, alueelta puuttuvat humalaörvelöt, eikä paikkakuntalaisia kiertämässä alueella. Aikaisemmin hyvät muksujen leikkipaikat oli plussaa. ;D
Moppc:
Itse olen huomannut, että juurikin matkailuautolla liikkumisen myötä on maistunut puskailu enemmän kuin leirialueilla vierailut. Onko SFC tai ei, se ei ole niin paljoa painanut vaakakupissa, varsinkaan ensikäynnillä. Myöhemmin päätös sitten kokemuspohjalta jos uudestaan samalla suunnalla liikkunut.
"Masi":
Sijainti on matkalla ainut asiaan vaikuttava eli kaupallinen alue joskus, useimmin vain vapaasti
jossain parkissa.
Alan:
Matkailuautoilija etsii rauhallista yöpymispaikkaa, huoltomahdollisuude n lisäksi. Suomessa ei juuri missään tarvitse sijainnin olla silloin optimi, vaan voi sitä ajellakin jonkun kymmenen kilometriä hyvän paikan vuoksi. Toista oli vaunulla, kun se jäi alueelle ja toiminta tapahtui vetoautolla.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Moppc - 11.08.2016 kello on 08:54 ---Itse olen huomannut, että juurikin matkailuautolla liikkumisen myötä on maistunut puskailu enemmän kuin leirialueilla vierailut. Onko SFC tai ei, se ei ole niin paljoa painanut vaakakupissa, varsinkaan ensikäynnillä. Myöhemmin päätös sitten kokemuspohjalta jos uudestaan samalla suunnalla liikkunut.
--- Lainaus päättyy ---
Samoin.
Huoltohommien takia ei jokaöistä paikkaa tarvitse etsiä - riittää, että 1-2 krt/vko saa säiliöt tyhjiksi tai täyteen.. kesäsähkö tulee ajaessa ja taivaalta lisää.. klo 20 jälkeen tuntuu hassulta mennä "vain yöksi" johonkin kauaksi reitiltä..
Puskaillessa oikeastaan vain roskiksen tyhjennys teettää ylimääräistä. Mitään isompaa pussia ei kannata ylläpitää, vaan pienempiä jotka mahtuu yleisiin. Muutenkaan mitään ylimääräistä roskaa tee esim. kertakäyttö ater./astioilla - ja kaikki kierrätettävä erilleen..
Askeettisissa guormee elämyksissäkään ei lisukemakupurkkeja kerry 8)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta