Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

SFC -alue vai yleinen alue?

<< < (22/29) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 10.08.2016     kello on 21:32 ---
Joku jossain kirjoitteli että kelpaahan alueilla olla kun muistaa että ollaan kausipaikkalaisten vieraina. Se siinä mahtaa ollakkin ja tämä korostuu sitten "kantapeikkojen" kanssa kun ollaan kuten kotonaan ja muut on sitten jotenkin aliarvoisempaa sakkia.
Tulee vähän sama fiilis kuin olisit jonkun mökin pihassa käymässä.. En minä halua siellä olla enkä haluaisi oman mökin pihallekkaan ketään joten ymmärrän tilanteen.

--- Lainaus päättyy ---

No enpä ole koskaan noin ajatellut. Vaikka viime reissuilla kahdella alueella olin reissussa olevan kausipaikkalaisen paikalla. Minä olin siinä maksava asiakas, joka tuo lisää rahaa alueelle.  ;)

Lerssinen:
Persoonakysymyshän tämä onkin enkä voi puhua kuin omista näkökannoistani.. Mutta siis koitan tässä sanoa että alueilta missä olen käynyt niin ainoastaan yhdestä olen saanu ihan ala-arvoista palvelua ja se oli vuosia vuosia sitten Parkanossa. Muuten itse alueissa ei ole ollut vikaa, toiset kuppaisempia kuin toiset oli lippukylttejä tai ei.
No, taidan sitten ollakkin erakkoluonteinen vaikka ei mulla ole kanssakäymisen kanssa ongelmia ellei sitä aloiteta kännirähinällä tai muutenvaan mulkoilulla  ::)

VAT 69:
   Onko sen kulkimemme SFC-alueella, yleisellä alueella, puskaparkissa, sukulaisten pihassa....tai jossain muualla,
   kunhan se paikka on oma valinta, eikä pakon sanelema, niin eikö silloin asiat ole keskimäärin aika hyvin.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 10.08.2016     kello on 22:34 ---Sanottakoon että otanta on pienenlainen. 3 kertaa olen tämän kokenut. Ensimmäisen, ainoan ja viimeisen.

--- Lainaus päättyy ---

Hyvin arvasin. Mun mielestä harmillista, että antaa yhden mielestään huonosti käyttäytyneen henkilön tai porukan rajoittaa omaa ja perheensä elämää ja mukavuutta noinkin paljon.

Vaan et toki ole ainoa ja ihan vapaasti saa reissata kokonaan alueiden ulkopuolellakin. Tässä tapauksessa vaan oudoksuttaa, kun syy siihen ilmeisesti on mainittu otanta, eikä esimerkiksi oman rauhan kaipuu tai rahan säästäminen.

HarriOlavi:

Me olemme vaimoni kanssa tässä asiassa "kaikki ruokaisia." Pääasia että saa nukkua yönsä rauhallisesti.
  Pyrimme siihen ettemme piittaa ulkopuolisista tekijöistä. Näin myös Euroopassa liikkuessa.

Samoin kun olemme liikkeellä henkilöautolla yöpyen hotelleissa. Pyrimme varaamaan hotellihuoneen joka
  olisi / on rauhallinen, turvallinen ja täyttää perustarpeet. Jos / kun on ollut "pettymys," tiedämme ettei
  tarvitse yöpyä samassa paikassa toista kertaa, oli sitten kyseessä leirintäalueet / hotellit. :) Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View