Sivuja:
Toiminto
  • #541 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 26 May 2013
  • Taas Volvo kenkkuilee peräkontin lukon kanssa.  En saa millään ovea kiinni.  Lukko ei jostain syystä toimi.  Sain joskun lukon toimimaan kun otin sähköjohdot irti hetkeksi,  mutta nyt sekään ei auttanut. Hyviä vinkkejä?
    Mulla jäi tosta vanhasta volvosta lukko kiinni,eikä saanut auki,verhoilu pois ja sit tankosta vähän avitti,niin aukes ja sit johto irti että pysy auki,ja uusi moottori/lukko osa 187 volvo,purkaamo 80e,moottoria ei saa erikseen ;)
  • #542 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 27 May 2013
  • Tässä hinuria ootellessa :D Lähdetään käymään VOLVOLLA prkl..
  • #543 kirjoittanut ihaa 27 May 2013
  • No kerrohan mikä noin hauskaa hinurin odottamisessa on ??  ;D

    Pääseekö Volvo peräti Volvon kyytiin ?  :o
  • #544 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 27 May 2013
  • Ei tartte maksaa kyydistä,eikä remontista mitään ;)
  • #545 kirjoittanut arska100 27 May 2013
  • Tässä hinuria ootellessa :D Lähdetään käymään VOLVOLLA prkl..
    No mikäs siinä nyt on??
  • #546 kirjoittanut ihaa 27 May 2013
  • Ei tartte maksaa kyydistä,eikä remontista mitään ;)

    Se on sen liikkeestä oston hyöty.  :D

    Mutta tuskin Volvollakaan niin hyvää huoltopalvelua on jotta autonkin hakevat pihasta ja vieläpä hinurilla...vai sen takiako tuolla tien päällä näkeekin Volvoja hinurin kyydissä usein, vain huoltoon hakevia.  ;D
  • #547 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 27 May 2013
  • Jarru vika ;) Kaks kertaa oli volvolla nosturin päällä eikä katsottu jarrupaloja,ei tehdä näköjään mitään ylimäärästä mitä lukee työmääräyksessä >:( Soitin auto myyjälle ja käski tuoda auton heti sinne,että saadaan liikenteeseen taas :D
  • #548 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 27 May 2013
  • Se on sen liikkeestä oston hyöty.  :D

    Mutta tuskin Volvollakaan niin hyvää huoltopalvelua on jotta autonkin hakevat pihasta ja vieläpä hinurilla...vai sen takiako tuolla tien päällä näkeekin Volvoja hinurin kyydissä usein, vain huoltoon hakevia.  ;D
    Volvia vakuutus maksaa kyydin ;)
  • #549 kirjoittanut arska100 27 May 2013
  • Se on sen liikkeestä oston hyöty.  :D

    Mutta tuskin Volvollakaan niin hyvää huoltopalvelua on jotta autonkin hakevat pihasta ja vieläpä hinurilla...vai sen takiako tuolla tien päällä näkeekin Volvoja hinurin kyydissä usein, vain huoltoon hakevia.  ;D
    Onhan nuita muitakin turvia, esim AL-turva.. ;)
  • #550 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 27 May 2013
  • Onhan nuita muitakin turvia, esim AL-turva.. ;)
    Ei ole vielä tullut AL-turva laskua ;)
  • #551 kirjoittanut arska100 27 May 2013
  • Ei ole vielä tullut AL-turva laskua ;)
    Mun käsityksen mukaan se astuu voimaan kun olet ilmoittanut että haluat sen..
  • #552 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 27 May 2013
  • Mun käsityksen mukaan se astuu voimaan kun olet ilmoittanut että haluat sen..
    Eiks se ole,että vuorokausi maksusta,sit vasta voimaan,en ole ihan sata varma..
  • #553 kirjoittanut arska100 27 May 2013
  • Eiks se ole,että vuorokausi maksusta,sit vasta voimaan,en ole ihan sata varma..
    Voi olla, en ole varma asiasta...Mulla se joka tapauksessa on. :D
  • #554 kirjoittanut Exi 27 May 2013
  • Jarru vika ;) Kaks kertaa oli volvolla nosturin päällä eikä katsottu jarrupaloja,ei tehdä näköjään mitään ylimäärästä mitä lukee työmääräyksessä >:( Soitin auto myyjälle ja käski tuoda auton heti sinne,että saadaan liikenteeseen taas :D

    Ikävä kyllä näin se on! Asentajan kyllä kuuluis siinä samalla vilkuilla ja ettiä vikapaikkoja kun autoon jotain tekee mutta nykyään kun kaikkille töille on oma aikansa niin asentaja ei vaan yksin kertaisesti kerkeä tekemään mitään ylimääräistä kun jo seuraavaa hommaa pukkaa päälle. Esimerkiksi normaalissa vuosihuollossa asentajan kuuluu katsoa jarrupalat, levyt ja nivelet ym. mutta jos auto on esimerkiksi öljynvaihdossa niin harva niitä katsoo kun ei "Työmääräyksessä" niin lue ja aikaa koko työlle varattu 15min. Itse kyllä samalla kattelen kun öljy koneesta pois valuu.
  • #555 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 27 May 2013
  • Voi V...... meinasivat,että takapäähän itse joudun maksamaan palat ja työn,en kyllä ihmettele ainakaan täällä jyväskylässä,volvo miehiä,kun käyttävät muualla huollossa,kun volvolla.Varasin jo torstaille toiseen paikkaan takapään palojen vaihto ajan,mun rahat ei mene volvolle ;)
Sivuja:
Toiminto