Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvon huolto

<< < (163/386) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.11.2013     kello on 14:47 ---Eix se ole kumma kun niitä aina tapahtuu tutuille ja kavereille. Itse taas olen ajanut satojatuhansia (välillä autoa vaihtaen , about 4v välein) ilman öljyjä + polttimoita isompia hommia. Toisaalta en osta manuaalia, kun vetää vaunu 10.000km joka vuosi. Niin kytkin joutuisi kumminkin koville.

--- Lainaus päättyy ---
Thumb,automatic,automatic...

MCL:
No, minun kohdallani se tapahtui itselle. Katsastus ja vikatilastoja sekä Volvo-keskustelupalstaa tutkimalla en tainnut olla yksin.

Manuaalivaihteistok o minulla rikkoi lähes kaikki mahdolliset alustan nivelet, muutaman pyörän laakerin, jonkusen mustan laatikon, lämppärin kennon, syylärin, cruiserin, kaasuläppäkotelon ja muutaman anturin, ajovalopyyhkimien moottoreista puhumattakaan?

eura665:
Mulla on v70 vuodelta98 diesel ja tomaatti. Autolla oli ostaessa menty 190tkm nyt on 300tkm mittarissa. Alipainepumppu on ainoa hajonnut osa. Jarruja ja perushuoltoa tietty lisäksi. Kun joskus on aika vaihtaa tulee tilalle tietty volvo. Dieseli ja tomaatti. Itte ajan mielummin isolla ja vanhemmalla laatupelillä vaikka samaan hintaan saisi paljon uudempiakin menopelejä mutta mutta. Volvo on volvo.

Sent from my GT-S7710 using Tapatalk

Jushi69:
 Thumb
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.11.2013     kello on 14:28 ---Ei saa kaksoismassavauhtip yörällä olevaan Anjovikseen kytkintä tuolla 500:lla. Kantsii funtsaa mistä kyse ennen kuin kommentoi  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Luuletko tietäväsi paremmin mitä autoja mulla on ollut. Ei ollu kaksoismassa pyörää..
Funtsi ite noita Volvon sinisten lasien läpi annettuja kommentteja.
Tosiasia on että tämä premium merkki vie rahat.

K.E.V:
No en, mutta kun katsoo motonetin hinnastosta Anjoviksen kytkinosien hintaa ja ottaa Topeliuksen listan , mitä kaikkea vaihdettu.
Siitä ei selviä Aallon laskuopissa maaliin, tietenkin aika kultaa muistot. Ei paljon haittaa

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View