Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvon huolto

<< < (164/386) > >>

Jushi69:
Autohuolto Seppänen laskutti kytkimen vaihdosta 1.8 vvt BENSA kone 500 €.
Muusta en tiedä enkä välitä.  ;D

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: MCL - 14.11.2013     kello on 15:23 ---No, minun kohdallani se tapahtui itselle. Katsastus ja vikatilastoja sekä Volvo-keskustelupalstaa tutkimalla en tainnut olla yksin.

Manuaalivaihteistok o minulla rikkoi lähes kaikki mahdolliset alustan nivelet, muutaman pyörän laakerin, jonkusen mustan laatikon, lämppärin kennon, syylärin, cruiserin, kaasuläppäkotelon ja muutaman anturin, ajovalopyyhkimien moottoreista puhumattakaan?

--- Lainaus päättyy ---
En tiedä mikä ne rikkoi, varmaan olet väärän yksilön valinnut ja minulla ollut parempi tuuri. Omissani ei ole ollut pesureissa kuin sulkien vaihtoja. Edellisessä niitä ei ollut, nykyisessä painepesurit kun Xenoneissa pakolliset. Ei ole mennyt syylaria kuin -90 luvulla jonka huoltomies rikkoi kun nojasi ylävesiletkuun ja napsahti kaula poikki. No huoltofirma osti ihan omalla rahalla uuden. Tasan ei käy onnen lahjat.
Kannattaa olla onnellinen nykyisistä kulkimista ja matkailla mukavasti  Thumb

Taas Toyotassa Minulta meni vähän ajettuna kiertokangenlaakeri n liuska poikki, siis ei kulunut vaan katkesi tai oli ollut katkenneena. Pieni sivuääni. Korpivaaran mukaan vika käyttäjässä. Taas kaikkien moottorikoneistajie n mielessä asentaessa katkennut tai vääntynyt. Saa tuollaiset autot olla muitten ajettavina. :laugh:

MCL:
Varmaan väärä yksilö, kuin tuntuu olleen myös kymmenillä tuhansilla muilla, joiden Volvot ovat päässeet edustamaan merkkiä katsastus- ja luotettavuustilasto jen huonommalle puoliskolle.

Toki siinä suhteessa oli helppoa, että vian tullen ei tarvinut, kuin siirtyä netin äärelle. Nettikansa kun oli jo korjannut samat viat saman merkkisissä kulkineissa niin moneen kertaan, että korjausohjeita oli mistä valita, suomeksi, ruotsiksi, englanniksi, saksaksi...

LMC-99:
Pistänpä nyt tuohon volvon kuluihin minäkin lusikkani..tällä v70d5 ajettu nyt 218000km ja tuo kytkin remppa on ainut joka on maksanut maltaita, muuten on vaihdettu muutamat koiranluut about 30€ kipale, niin ja tietty itse vaihdett öljyt+ suodattimet mutta se taitaa olla joka koneessa edessä silloin tällöin..niin ja onhan noita lamppuja mennyt ja nekin pystyy itse vaihtamaan, vaikka maantiellä.
Löpöä nielee 6,4l 100km, mitäs tässä nyt muuta tulisi mieleen, tais maksaa aikoinaan koko komeus jotain €uroja en muista nyt mitä, mutta jotain kumminkin.

1****:

--- Lainaus käyttäjältä: 1**** - 14.11.2013     kello on 10:37 ---Tähän -00 V70:een mk1 syttyi jokinaika sitten keltainen ETS-valo palamaan ja nyt heijaa kierroksia tasaisella kaasulla. Ilmamassamittariko ? Minkälainen homma putsata, mistä voi kysyä tarvikeosaa ?
2.4l 170hp bensa kyseessä.
Tattista etukäteen vinkeistä

--- Lainaus päättyy ---
Kaasuläppäkotelo putsattu, oli melkoisen öljyinen. ETS-valo palaa edelleen...

Mistä voisi kysyä sitä tarvikkeena ?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View