Tekniikkakeskustelut > Projektit
Hymer/ Ducato B544 käpistelyä
palokurki:
Joo, sama homma oli mulla. Toiselta puolelta vika korjaantui liitokset uusimalla.
Mutta, kun virtaa ei vaan tule.
samrah:
Täytyy alkaa etsimään Googlen avulla. Tuskin semmosta vikaa itselle sattuu, mitä ei olisi jollain jo ollut. Melko löysät on Fiat alustan takajouset kanssa. Pohjaanlyöntikumit on melkosen lähellä. Pitäisi varmaan ottaa yhteys Vallilan takomoon.
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 6.02.2017 kello on 21:28 ---Sisävalojen sulakkeista en tiedä, mutta olen jo monessa ketjussa kysynyt ulkoäärivalojen sulakkeen paikkaa siihen vastausta saamatta. Millään raaskis korjaamoon viedä.
Ihmettelen, miten auton ohjekirjassa ei tämmöisiä perusasioita voi olla.
--- Lainaus päättyy ---
Kymmenistä asuntoautoista korjannut äärivalo ongelmia, yhdessäkään en ole nähnyt omia sulakkeita niille, aina löytynyt auton peräpäästä hapettunut liitos millä on alustan valoista rosvottu korin ääri valot.
palokurki:
Minulla oli kulkine montulla ja seurasin piuhoja. Takana oli semmoinen saman näköinen sähköjakorasia, mitä kotonakin käytetään. Arvelin, että se on varmaan kuraa täynnä. Se oli kuin uusi sisältä. Virtaa tuli ainoastaan yhteen nastaan.
Täytyy varmaan tutkailla vielä tarkemmin.
MipHe:
Törmäsin konehuoneessa eberiin, kun ihmettelin mikä piuha menee asuntopuolen akulta konehuoneeseen. Eipä myyjä puhunut mitään, enkä omaa mitään aikaisempaa kokemusta kyseisestä laitteesta joten en ole osannut sitä myöskään konehuoneesta haeskella.
Apparin penkin alla on lisälämmitin (kennosto + puhalli) missä kiertää jäähdytysneste. Olen aikaisemmin vain olettanut tähän tehdyn lisälenkin jäähdytysjärjestelm ästä, enkä ole asiaan sen enempää tutkinut kun ei ole kyseiselle laitteelle ollut pahemmin käyttöä. Nyt kun asiaa tutkiskelin, niin Eberi on kytketty tähän lisälämmittimeen. Virrat koko tämä kytkentä ottaa siis asuntopuolen akusta.
Ongelma on siinä, etten löydä mistään minkäänlaista kytkintä/ kelloa tai mitään muutakaan ohjainta millä saisin tuon eberin tulille ja pääsisin kokeilemaan sen toimintaa. Laitteiden asennus on äkkiseltään melkoista kötöstelyä, joten jälkiasenteisesta vermeestä lienee kysymys.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta