Tekniikkakeskustelut > Projektit
Hymer/ Ducato B544 käpistelyä
Turhan Höpöttäjä:
Meikäläisen autovanhuksessa on "turvavyö" kiinni läpi katon, ja katolla vahvike.
samrah:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 23.11.2016 kello on 12:56 ---Meikäläisen autovanhuksessa on "turvavyö" kiinni läpi katon, ja katolla vahvike.
--- Lainaus päättyy ---
Hyppään vähän aiheessa. Onko kokemuksia tuon hymerin kattovaloista. Iltaa istuessa sammui tuikut kattoluukun päistä ja en ole paikallistanut näiden sulaketta. Laturista kävin läpi, mutta ehjille näyttäisi.
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
palokurki:
Sisävalojen sulakkeista en tiedä, mutta olen jo monessa ketjussa kysynyt ulkoäärivalojen sulakkeen paikkaa siihen vastausta saamatta. Millään raaskis korjaamoon viedä.
Ihmettelen, miten auton ohjekirjassa ei tämmöisiä perusasioita voi olla.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: samrah - 6.02.2017 kello on 21:19 ---Hyppään vähän aiheessa. Onko kokemuksia tuon hymerin kattovaloista. Iltaa istuessa sammui tuikut kattoluukun päistä ja en ole paikallistanut näiden sulaketta. Laturista kävin läpi, mutta ehjille näyttäisi.
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole mutta katsele kummallisista paikoista, kuten keittiökaappien takaa..
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 6.02.2017 kello on 21:28 ---Sisävalojen sulakkeista en tiedä, mutta olen jo monessa ketjussa kysynyt ulkoäärivalojen sulakkeen paikkaa siihen vastausta saamatta. Millään raaskis korjaamoon viedä.
Ihmettelen, miten auton ohjekirjassa ei tämmöisiä perusasioita voi olla.
--- Lainaus päättyy ---
Eikös kaikkien autojen ohjekirjassa yleisin ohje asiaan kuin asiaan ole "Ota yhteyttä valtuutettuun merkkikorjaamoon"?
Oletko varma, että on sulakevika? Mun Haimerissa takaäärivalot olivat rikki. Molemmin puolin johdin poikki auton alla. Siellä oli typerästi täysin suojaamaton johtoliitos. Aivan liitoksen vierestä poikki.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta