rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Primus 2470 käyttöohjeet,sammuu kesken lämmityksen.  (Luettu 23869 kertaa)

• Matkailija
  • Viimeksi paikalla:24.07.2021 kello on 14:30
  • Solifer 6102i -90
Vs: Primus 2470 käyttöohjeet,sammuu kesken lämmityksen.
« Vastaus #30 : 17.09.2016 kello on 16:34 »
Minulla kans renkkas Primus 2450, mutta kun laiton relesytytyksen ja 2,5 virtajohdon ja maan pannuun suoraan akulta niin alko pelaan. Kokemusta tosin vasta kahdelta yöltä kun olen vasta aloittelija tässä karavaani touhussa.  ;D

Taidan itekkin kokeilla tuota ennen kuin alan irrottelee pumppua kun ei ole noita puristin pihtejä. Toki laitoin juuri vaunun lämpeemään niin kattotaan mitä moinen masiina sanoo. Lähti vörkkii niinku aina.

• Matkailija
  • Viimeksi paikalla:24.07.2021 kello on 14:30
  • Solifer 6102i -90
« Vastaus #31 : 17.09.2016 kello on 16:38 »
Minäpä kerron tarinan, tein ihan kaikki, eli kävin ihan kaikki läpi, huonot kosketukset ja uudet liittimet juottamalla, ihan kaikki, uus pyrostaatti kun oli korva löysällä, uus ohjainpaneeli tein vitun kaikki, vaihdoin elkot ja muutki boksiin ja ohjainpaneeliinkin vaihdoin osia, en ole idiootti joten osaan tuollaiset puuhat, ja sitte maadoitus oli vikana loppupeleissä , ainaki minun vaunussa, en tiiä muista mut mulla lähti toimimaan näin ja hyvin, on testattu. Niin mulla oli 1,7-2,0v tulpalla, ei aina käynnistynyt ja jos käynnisty niin varmasti kolmiovalo syttyi, nyt on 2,3-2,7 ja starttaa het ja jää käyntiin, ainakin oli n, 3vrk käynnissä ,että ei mitään

Mutta entäs jos tämä sama vian kuvaus tulee myös sähkölämmitykselle? eli lämmittää vaunun kyllä mutta jossain välin kun pitäs alkaa taas lämmittää niin meneekin vikatilaan? olisko kuitenkin pyrostaattiin tai pumppuun viittaava vika?

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:25.11.2019 kello on 21:37
« Vastaus #32 : 17.09.2016 kello on 16:59 »
En tiedä kun oon niin vähän käyttäny sähkölämmitystä, tosin on tullut käytettyä senverran että tiedän että mulla toimii moitteetta, miten pyrostaatti vaikuttaa sähkölämmitykseen ei mun mielestä mitenkään, pumppu tietenki mutta kai nyt jokainen näkee kiertääkö vesi kun katsoo paisuntasäiliöön, ja onhan siellä kaks pumppua 12 v ja 230v kai niistä jompikumpi toimii ja pattereista käsin kokeilemalla voi jotain päätellä
« Viimeksi muokattu: 17.09.2016 kello on 17:12 »

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 9.10.2018 kello on 12:26
« Vastaus #33 : 17.09.2016 kello on 19:11 »
Sähkölämmityksen toimimattomuudesta ei paneeli tiedä mitään. Paneeli antaa vain ohjaus virran patruunan releelle....