Mulla joistakin ongelmista huolimatta ei pahaa sanottavaa tuohon asiaan. Aika monta fiiua ollut.
Mulla joistakin ongelmista huolimatta ei pahaa sanottavaa tuohon asiaan. Aika monta fiiua ollut.
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Mulla joistakin ongelmista huolimatta ei pahaa sanottavaa tuohon asiaan. Aika monta fiiua ollut. Vuosimalli?? Vm. 2005 Ja ai niin.. Ajettu alle 150t km, jos on tarpeellinen tieto? Vm. 2005 Jos kyseessä ei ole Maxi-alusta, vikoja esiintyy lähinnä pyörän laakereissa, jousissa, iskarin kääntölaakereissa, jarruissa ja vetoakseleissa. Ne ovat alimitoitettuja matkailukäyttöön. Jos mahdollista, etsi Maxi-alustalle tehty Ducato. Se on järeämpää tekoa. Ajettu noin 117 000 km . Ei vikoja. Normi huollot + jarrupalat+muutama poltin. Mutta jousiahan ei maxi alustassa ole, on kuin ajaisi kivireellä jos painoa on alle 4 tn. Eikä mitoitus kuskin penkillä ole tehty yli 175 cm, polvi hakkaa kokoajan virta-avaimeen. Eri levyisellä etu- ja taka-akselilla varustettu alusta on varsinainen ura ohjus.
Jos olisi ollut Ducaton kanssa pahempia ongelmia, tuskin olisi seitsemäs menossa. Tähtilisää en halua maksaa, tuskin nekään ovat ongelmattomia. Esim auto oli juuri katsastettu huomautuksitta, mutta korjaamo sanoi että pyöränlaakerissa on pieni välys, menee kohta. Ajoin yhden retken ja ulvonta alkoi laakerista. Laakeri ja työ 200€. Sivuja: [1] Siirry ylös
|