Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Vetoautoksi Citroën C4 1.6 ?
-------:
Voihan sitä kierroksilla ajaa ja hevosia käyttää.. Uskoisin tässäkin tapauksessa on väänöllä suurin merkitys..
K.E.V:
http://www.towcar.info/outfitmatch-kmh.php
Itselläni ollut veturina pienimmillään Volvo 144 jossa taisi olla kaasarikoneena samanverran kuin tuossa sitruunassa , ruiskussa taas enemmän.
Kyllä sen kanssa kuljettiin ympäri suomea. Vaunuina oli esim CI Europa , ACE Ambassador , ELDDIS jne En niitten painoja muista , mutta ei nuo ennenvanhaan niin painavia olleet vaikka joku aika isokin.
Kun katsoo linkin tuloksia niin surkealta näyttää.
ps Nyt varmaan loppuu k.vetäjän ahistus kun on tähänkin vastattu
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Gini - 12.07.2016 kello on 22:22 ---Kiitos vastauksista. Näin itsekin ajattelin, että vetäjäksi tuosta olisi, jos ei liian vuoristomaiseen maastoon lähde 1500 kilon vaunun kanssa.
Olin ajatellut budjetiksi 8000-13000 euroa, mieluiten kuitenkin siihen kymppiin sen asettaisin. Eniten pelkään kosteutta ja siksi valmis jopa luopumaan joistain varusteista, ym. että varmasti saisi turvallisen vaunun. Onko pelko turhaa? Olen kuitenkin katsomassa 2005 vuoden jälkeisiä vaunuja, onko yleistä että kosteutta ilmenee jo sen ikäisissä?
Hakusessa kesävaunu.
--- Lainaus päättyy ---
Esim soliferin s5 kapeamman paino 1300 kg, voisi olla tuolle veturille sopiva.
Alan:
Soliferissa hyvää on myös keulan muoto. Pystykeulainen vaunu (kuten mun ex-Knaus) lisää tuskaa, jos tehot rajalliset.
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 13.07.2016 kello on 08:06 ---http://www.towcar.info/outfitmatch-kmh.php
Itselläni ollut veturina pienimmillään Volvo 144 jossa taisi olla kaasarikoneena samanverran kuin tuossa sitruunassa , ruiskussa taas enemmän.
Kyllä sen kanssa kuljettiin ympäri suomea. Vaunuina oli esim CI Europa , ACE Ambassador , ELDDIS jne En niitten painoja muista , mutta ei nuo ennenvanhaan niin painavia olleet vaikka joku aika isokin.
Kun katsoo linkin tuloksia niin surkealta näyttää.
ps Nyt varmaan loppuu k.vetäjän ahistus kun on tähänkin vastattu
--- Lainaus päättyy ---
jäi nyt epäselväksi onko tämä tulos sinun vaunu ja c4 vai yleisesti vaunu ja c4 veto-autona?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta