Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Vetoautoksi Citroën C4 1.6 ?

<< < (3/14) > >>

kara vaan:
Kyllä 1.6 bensakone on hieman hermoja kysyvä 1500 kg:n vaunuun. Itse en vetäisi, vaikka laillista olisikin.

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: kara vaan - 12.07.2016     kello on 22:50 ---Kyllä 1.6 bensakone on hieman hermoja kysyvä 1500 kg:n vaunuun. Itse en vetäisi, vaikka laillista olisikin.

--- Lainaus päättyy ---
vielä on hyvä mahdollisuus kertoa aloittajalle minkä kokoinen vaunu olisi sopiva Citroen c4 1.6 perään. ennen kuin väitellään jostain muusta melkein asiaan liittyvästä. :)

kara vaan:

--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 12.07.2016     kello on 23:00 --- vielä on hyvä mahdollisuus kertoa aloittajalle minkä kokoinen vaunu olisi sopiva Citroen c4 1.6 perään. ennen kuin väitellään jostain muusta melkein asiaan liittyvästä. :)

--- Lainaus päättyy ---
Tää oli vaan mun mielipide. Ei kai tuohon mitään absoluuttista totuutta ole. Vetäkää vaikka käsin mun puolesta.

hartsakoski:
Itse vedin aikanaan Solkku 45 vaunua bensa Berlingolla,jossa lienee sama kone.
Tuon vaunun massaa en muista (joku kyllä tietää?),paljon raskaampaa en kyllä tuolla olis halunnut vetää.

Muumuupapa:
On hyvä muistaa se nyrkkisääntö teho-painosuhteesta, eli jokaista vetoauton hevosvoimaa kohden vaunussa saisi olla 10 kg painoa. Eli jos autossa on 109 heppaa, vaunun marssipainopaino voisi olla 1100 kg. Sääntö lienee kehitetty lähinnä sujuvan matkanteon vuoksi ettei olisi tientukkeena ylämäissä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View