Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Vetoautoksi Citroën C4 1.6 ?
Gini:
Kiitos vastauksista. Näin itsekin ajattelin, että vetäjäksi tuosta olisi, jos ei liian vuoristomaiseen maastoon lähde 1500 kilon vaunun kanssa.
Olin ajatellut budjetiksi 8000-13000 euroa, mieluiten kuitenkin siihen kymppiin sen asettaisin. Eniten pelkään kosteutta ja siksi valmis jopa luopumaan joistain varusteista, ym. että varmasti saisi turvallisen vaunun. Onko pelko turhaa? Olen kuitenkin katsomassa 2005 vuoden jälkeisiä vaunuja, onko yleistä että kosteutta ilmenee jo sen ikäisissä?
Hakusessa kesävaunu.
volvo:
toisessa ketjussa on hyvin selkeästi sanottu ettei noin pieni kone sovellu vaunun vetoon, että se siitä piikittelystä.
Reissaaja80:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 12.07.2016 kello on 22:22 ---toisessa ketjussa on hyvin selkeästi sanottu ettei noin pieni kone sovellu vaunun vetoon, että se siitä piikittelystä.
--- Lainaus päättyy ---
Sehän riippuu ihan vaunusta. Itsekkään en 1500 kilosta ottaisi tuollaiseen autoon, mutta kevyemmällä vaunulla voi ihan hyvin pärjätä. Omat vaunun vedot aloitin xsara 1.9 td:llä ja ihan hyvin pärjäsi.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Gini - 12.07.2016 kello on 22:22 ---Olin ajatellut budjetiksi 8000-13000 euroa, mieluiten kuitenkin siihen kymppiin sen asettaisin. Eniten pelkään kosteutta ja siksi valmis jopa luopumaan joistain varusteista, ym. että varmasti saisi turvallisen vaunun. Onko pelko turhaa? Olen kuitenkin katsomassa 2005 vuoden jälkeisiä vaunuja, onko yleistä että kosteutta ilmenee jo sen ikäisissä?
--- Lainaus päättyy ---
Koita etsiskellä parin vuoden sisältä muiden vaununhankintaketju ja. Siellä on paljon juttua juuri tuohon hintaluokkaan. Omat kokemukseni olen tuollaisiin ketjuihin useampaan kertaan kirjoittanut. Veturin riittävyyden jälkeen pitää tietää, kuinka monelle hengelle ja millaiseen käyttöön vaunua tarvit.
Kymppitonni riittää hyvin kuivaan vaunuun tuossa ikäluokassa. Jos ei Suomesta löydy niin hae Saksasta, veroa ei mene.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 12.07.2016 kello on 22:22 ---toisessa ketjussa on hyvin selkeästi sanottu ettei noin pieni kone sovellu vaunun vetoon, että se siitä piikittelystä.
--- Lainaus päättyy ---
Taisi olla henkilö jolla ei ole kokemusta vetää noin pienellä koneella, tai sitten taitoa käyttää vaihteita.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta