Muutaman kerran hairahtunu 2 alkavan vuosituhannen vehkeisiin

Ei ole meidän juttu Me mennään mieluummin vanhoilla
Jos asuntoauton ostasin niin sekin olis 90 luvun alun vehe.
Kyllä sitä vanhempaa kalustoa näkyy useastikin tien päällä

![]() Muutaman kerran hairahtunu 2 alkavan vuosituhannen vehkeisiin ![]() Ei ole meidän juttu Me mennään mieluummin vanhoilla Jos asuntoauton ostasin niin sekin olis 90 luvun alun vehe. Kyllä sitä vanhempaa kalustoa näkyy useastikin tien päällä ![]() Mutta toi on pääosin peltikuorinen joten ei toi semmonen kantikas varsinaisesti ole. Meillä on 90 luvun alun yhdistelmä ja kakkos auto 80 luvun lopulta joo yleensä niitä näkyyki ja siksi ihmettelinki että mikä nyt ko ei näy juuri yhtään... meillä kans autot yleensä -60-80 luvulta ja aina olen suosinu ameriikan v8 vehkeitä mutta tuo asuntoauto -91 pökötti ![]() joo yleensä niitä näkyyki ja siksi ihmettelinki että mikä nyt ko ei näy juuri yhtään... Vielä ei ole esim. loma-aika. Ne jotka liikkuu ympäri vuoden, ajaa varmaan enimmäkseen vähän uudemmalla kalustolla. Luulen.
sama v8 sairaus täälläi ja kun liikentees vaan asuntoautoni tottakiseki eli Teve chevy alias Leppis sama v8 sairaus täälläi ja kun liikentees vaan asuntoautoni tottakiseki eli Teve chevy alias Leppis itte joskus vajaa 20 vuotta sitte ostin ekan v8:sin, oli -78 olds deltta ja siitä se sitte lähti alkuun muutama vuosi ne oli ns. harraste autoina mutta nykyään ihan käyttiksenä oli sitte -60 luvulta tai uudempi mutta aina ne on ollu mukavia ehkä vielä tuo asuntoautoki vois vaihtua ko löytyis sopiva... http://www.nettikaravaani.com/chervolet-flee/rockwood/1453495 Tossa on rojektiauto jollekin 90-luvu chevi alkovikopalla. Tilaa on ku pubissa... tuota olenki katellu ja jos ois ylimäärästä niin ostaisin välittömästi pois. sinunko auto?
Ei. Meilla on Hymer sellanen 00 malli.Kuva näkyy tossa nimimerkin yhteydessä. Mutta aina kun noita jenkkejä näkee, niin kyllä pakko on sanoa että on ne hienoja. Joskus 80-luvun loppupuolella kun olin vielä poikamies, niin hilkulla oli etten ostanu Fordin Econolinea, sillon jo poltteli vähän matkakulkimen värkkäysidea. En ny muista mikä siinä sitten oli etten ostanu... joku vika muistaakseni kummitteli siinä.Siittä olis tullu hyvä retkeilyauto. Tossa linkissä kuvia samanlaisesta korista. http://www.nettiauto.com/ford/econoline/8020933 Livohkassa näin olikohan toissa kesänä, tuollasen chevyn alkovijenkin. Oli se hieno..ja se saundi ![]() Tossa on rojektiauto jollekin 90-luvu chevi alkovikopalla. Tilaa on ku pubissa...toden näköisesti joutuu tekee lattiasta kattoon. mitä netistä olen tutkinut jenkki mautoja suurin osa on vaneri rima koreja, mutta löytyy myös alumiini runkoisia. todella vähän löytyy suomeksi juttua Amerikan mautoista kun itseäkin asia vähän kiinostaa. |