Kumpaa käytetään yleisemmin (parempi) nestemmäinen vaiko tapletti? Hyöty/haitat.
Ps. Tääkin on uutta niin kuin koko harrastus
Sininen tabletti on ehdottomasti suosituin (aikaisempien keskustelujen ja omien kokemusten perusteella) ja toimivin aine.
Kumpaa käytetään yleisemmin (parempi) nestemmäinen vaiko tapletti? Hyöty/haitat. Sininen tabletti on ehdottomasti suosituin (aikaisempien keskustelujen ja omien kokemusten perusteella) ja toimivin aine. Kumpaa käytetään yleisemmin (parempi) nestemmäinen vaiko tapletti? Hyöty/haitat. Makuasia sanoi koira kun... -Nestettä voit lotrata justiinsa senverran kun haluat. +Pussissa on aina se määrä mikä riittää siihen yhteen satsiin. -Nestettä kaataessa pitää mitata määrää ja on mahdollista kaataa väärään paikkaan. Jos mittaa pullon korkilla, siihen jää aina ainetta, joka valuu väärään paikkaan. Taitaa kyllä olla mahdollista mitata jätesäiliön korkilla? +pussukan voi pudottaa jätesäiliöön paskareiästä ja samalla huljutella senverran että pussi liukenee - siistiä vaikka paljain sormin makkaransyönnin lomassa. -Nestemäisessä voimakas haju +pussukka tavarassa vain mieto tuoksu Eli ääni tälle ![]() http://www.thetford-europe.com/au/product/aqua-kem-sachets/ ja oma mielipide - unohda se green, kun tämä blue on oikeasti hyvä ja toimiva Tabletit on vaan niin paljon kätevämpiä käyttää tuo linkattu tuote on numero 1 ihan parasta
Ääni Ossi 66 :lleSama juttu Neste on riittoisampaa, kun etukäteen arvioi menekin riippuen seuraavasta tyhjennyskerrasta. Kyllä. Siksi kirjoitin "Nestettä voit lotrata justiinsa senverran kun haluat" ![]() Pussit maksaa vajaan euron kappale, joten se siitä säästöstä. Ja jos sitten et tyhjennäkkään sitä pönttöä puolitäytenä, haju on taattu kun kemikaali ei riitä käsittelemään sitä määrää. http://www.thetford-europe.com/product/aqua-kem-blue/ WC kasetin lisäksi olen laittanut tarvittaessa esim. auton viemäreihin. Periaatteessa jos pitäs valita, varmaan pitäisin mukana molempia. Tabletit/pussit kun kestää tarvittaessa talvikäyttöä. Neste on riittoisampaa, kun etukäteen arvioi menekin riippuen seuraavasta tyhjennyskerrasta. Ja minä oon ruukannu tyhjentää aina kun alkaa oleen täysi säiliö
Ja minä oon ruukannu tyhjentää aina kun alkaa oleen täysi säiliö Ja minä en kuskaa paskaa ympäri- ämpäri kyliä. Tyhjennän aina kun mahdollista. Ja minä en kuskaa paskaa ympäri- ämpäri kyliä. Tyhjennän aina kun mahdollista.Samoin ![]() |