Matkailukeskustelut > SFC-alueet
SF-Caravan ry:n ongelma
Jgahpir:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 12.06.2016 kello on 18:44 ---Tuolla linkissä on järjestettyjä tapahtumia...
http://www.matkailuautoilijat.fi/kalenteri.html
Jos ne on ainoat, niin ei ole ainakaan minun itresseissäni.
Itse kuuluin sen pienen SFC hetken Matkailuautoilijoih in. Ei ne tapahtumat mielestäni ainakaan reissukaravaanariut ta lisännyt. Jotenkin kaiku oli sitä kansantanssi ja karaoketyylistä. Ainoa ero, että ei ollut sidottu mihinkään paikkaan, kun ei sellaiseen henkisestikään kuulunut. Niin ja tärkein asia oli halvempi vuosimaksu.
--- Lainaus päättyy ---
No vähän sivustoja tutkiessa jäi samanlainen maku.
Eipä ne treffailut minua mitenkään haitaisikaan, jos eivät vie ihan kaikkea resurssia ns matkailunedistämise stä.
Jäsenmaksu 1 vuosi 44€ ja sitten 41€.
Eipä ole paljon, mutta haluaisin liittymällä ottaa myös kantaa jonkin puolesta, ja sitä asiaa on jotenkin vaikea löytää.
"Masi":
Omalta kohti ratkaisu on valmis. Olen liittynyt www.nkc.nl tähän clubiin, jäsenmaksu on kovempi, mutta clubi ajaa reissaavien asemaa.
Saa ladattua muunmuussa koneelle, puhelimeen tai tablettiin euroopan kattavan leirintäalue ja stlellplatz kartat joka maasta ilmaiseksi.
Toimivat sekä on line että off line, sisältävät valokuvia paikoista sekä tarkan katu osoitteen että kordinaatit ja tiedon mitä palveluja paikassa on.
ACSI kortin ja kirjan vuosittain. Ja kombi korttina nkc/ cci. Eli tulevat jäsenyyden sivussa https://www.nkc.nl/nkc/lid-worden/
Ja sitten nämä muut liirun laarut vakuutuksia , laivoista, polttoainekorttia sun muuta mitä on myös SFC.
Jäsenmaksuksi tulee 58 + 5 euroa. Tuo 5 euroa tulee paperi lehden postitusmaksua ulkomaillle.
Eli hollannista belgiaan, muihin eu maihin oli paperilehden postitusmaksu 20 euroa vuosi.
Ja lehteä tulee 9 numeroa.
Ja SFC jäsenyyshän on ollut meillä pikkaisen yli 40 euroa SF-Caravan International Club ry eli ei paha sinäänsä, mutta tyhjästä on vain typerää maksaa
kun järjestön todellisia vaikkuttajia ei kiinnosta matkailevat karavaanarit muuhun tarkoitukseen kuin maksumieheksi omille kausipaikoilleen.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 13.06.2016 kello on 11:04 ---
kun järjestön todellisia vaikkuttajia ei kiinnosta matkailevat karavaanarit muuhun tarkoitukseen kuin maksumieheksi omille kausipaikoilleen.
--- Lainaus päättyy ---
Jos liikkuva karavaanari ei käytä Sfc alueita leiriytyessä, mielestäni on aivan tyhjä maksaa jäsenmaksua.
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 13.06.2016 kello on 11:09 ---Jos liikkuva karavaanari ei käytä Sfc alueita leiriytyessä, mielestäni on aivan tyhjä maksaa jäsenmaksua.
--- Lainaus päättyy ---
Ja parasta tuossa minun ratkaisussa on se että edeleen SFC alueet on käytössä.
Weicco:
^
Kyllä, eihän se pakollinen ole.
Saahan sieltä joka vuosi lehden mukana aina sen niin viihdyttävän Leirintä oppaan.
Bavaria kerkesitkin vastata jo. Olisin tuota kysynytkin sinulta, että miten toimii SFC kanssa.
Sieltähän löyty jo liittymislomake :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta