Matkailukeskustelut > SFC-alueet
SF-Caravan ry:n ongelma
winemaker:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 29.11.2016 kello on 17:19 ---^
Vain osittain samat tyypit, sillä suurempi osa ei Etuteltassa juurikaan kirjoittele. Minä en lainkaan.
--- Lainaus päättyy ---
Irtisanoudun myös !
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 29.11.2016 kello on 18:28 ---Aika hyvin kuvattu mikä leirintäalue-elämässä on vikana.
Ei nuorempaa väkeä kiinnosta toimia ilmaisena työvoimana paikassa missä seniorikööri kertoo miten ennen asiat olivat hyvin ja saavat olla sellaisena. Kehittyä ja muuttua ei tarvitse koska näin pärjätään ja se maksaa.
--- Lainaus päättyy ---
Ei nyt ihan noinkaan.
"Masi":
Kerroppa yksi syy pamaus miksi sinä vastustat tätä asiaa noin kiivaasti ?
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 29.11.2016 kello on 18:53 ---Kerroppa yksi syy pamaus miksi sinä vastustat tätä asiaa noin kiivaasti ?
--- Lainaus päättyy ---
Kerro mitä minä olen vastustanut ?
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 29.11.2016 kello on 18:05 ---Kuten olen useasti maininnut, SFC:tä ei tarvitse kuin ohjeistamaan kuntia/kaupunkeja laittamaan WC:n tyhjennyspaikan ja vesipisteen. Tietysti sähkökin olisi kova sana. Silloin porukat edes pysähtyisi paikkakunnalle, ja moni jättäisi karavaneuroja kuntiin. :D
--- Lainaus päättyy ---
Juurikin näin - tähän ne H:linnan liituraidat ovat ammattilaisia/palkattuja. Muttakun "palkan maksaa" kausipaikkalaiset niissä hallituksissanne ja eturistiriitaa on ilmeinen. Siinä siis vastausta otsikkoon..
Eli Sfc on mikä on - kannattaa hyväksyä se.. Jos sitä liikkuvaa turistia (ja vielä ulkolaista) kunnat haluaa pyydystää, niitä yleisiä leirintäalueita edustaa enempi Leirintäalueyhdisty s..
--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 29.11.2016 kello on 16:41 ---Juuripa näin. Ei kannata sotkea sfc: tä tähän pömpelijuttuun. Sotkee vain asiat. Sfc alueet pitää SFC :tä panttivankinaan ja näemmä yrittää samaa myös muallekkin yhteiskuntaan julistamalla SFC: n suulla kielteistä suhtautumistaan tällaiseen stellplaz typpiseen tomintaan, sekä yleensäkin puskaparkkeiluun. Thumbd Tällä käydään juupas-eipäs keskustelua samaan tyyliin kuin etuteltassakin on tehty. Lieneepä samat tyypit asialla molemmilla palstoilla. :-\
--- Lainaus päättyy ---
Näinhän se on jo pidempää ollut nähtävillä. Matkailuautoiljat tarvitsevat oman yhdistyksensä, jolla ei ole tekoa Sfc:n kanssa - intressit eivät kohtaa.. tai toimihan kaikki yhtälailla nollalinjalla sen kera tai ilman. Accf oli liikkeellä liian aikaisin kun autojen suhtelliinen osuus matkailuajoveuvoist a oli vielä vähäinen.
Btw. eihän etutelttaan enää kukaan kirjoita ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta