rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Minkä verran vaunun akku latautuu ajossa?  (Luettu 48453 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:30
  • Autossa on pyörät
Vs: Minkä verran vaunun akku latautuu ajossa?
« Vastaus #75 : 18.07.2023 kello on 08:14 »
 
  Laitetaako se vaunuun, vai veturiin?
Vaunuun lähelle akkua.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:05
  • Lempäälä
Vs: Minkä verran vaunun akku latautuu ajossa?
« Vastaus #76 : 19.07.2023 kello on 10:30 »
Vaunuun lähelle akkua.
  Kiitos!
  Tietäiskö joku linkin? Kuukle antaa turhan monta, osa persaukiselle turhan tyyriitä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:05
  • Lempäälä
Vs: Minkä verran vaunun akku latautuu ajossa?
« Vastaus #77 : 4.09.2023 kello on 21:35 »
  Nostisiko tälläinen latausjännitettä vaunun akulle?
  https://www.akku-assa.fi/product/936/orion-tr-smart-1212-18a-isolated-dc-dc-charger?gclid=CjwKCAjw3dCnBhBCEiwAVvLcu-WR2ZDbk2YJBeIGQM6_xCK22dMkElkDpZNJpuQzjGWU1uol5dcwgxoCX-UQAvD_BwE
  On vain yli 10% vaunun arvosta, tietäiskö joku halvempaa toimivaa?
  Tosin virta ei oo loppunut toistaiseksi, on senverran ajettu.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:05
  • Lempäälä
Vs: Minkä verran vaunun akku latautuu ajossa?
« Vastaus #78 : 18.06.2026 kello on 20:04 »
   Pääsiäisenä sitten päätin ostaa, kun oli pääsiäisalennus.
    https://www.suomenakut.fi/laturit-ja-lataustarvikkeet/victron-energy-orion-tr-dc-dc-converter-12-12-18a-220w-isolated/p/8719076035237/
   Eka asennus vain meni pikkasen pieleen, kun mulla oli liian iso leka. Eli liian levee  mensseli kun säädin jännitettä, ehkä kiersin liikaakin liialla voimalla??
  Sain hyvällä alennuksella uuden, kunnes pääkonttorilla päättävät meneekö takuusen.
  Nyt on eka koe reissu, säädin jännitteen 14.3 V.. Toisella siirtymällä ainakin akku tuntui täyttyvän, eikä lämmennyt.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:05
  • Lempäälä
Vs: Minkä verran vaunun akku latautuu ajossa?
« Vastaus #79 : tänään kello 07:28 »
 ^ Mystinen juttu, loppu reissulla ei sitten enää toiminutkaan? Virta kyllä nippa nappa riitti, koska päivittäiset ajot oli riittävän kauan kestäviä. Kun se ei kuitenkaan estänyt oooppelin normaalia latausta.
  Eilen illalla otin sen paremmin näkyviin, niin heti toimi niinkuin pitääkin, pistin takaisin alkuperäiselle paikalleen, silti toimi. Onneksi on 5 v. takuu!!

 

anything