MAS FOTOS
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Hei, en voi ladata tiedostoja osien 3D-tulostusta varten, mutta jos joku haluaa niitä, lähettäkää minulle yksityisviesti sähköpostiosoitteen ne kera, niin lähetän ne teille ongelmitta.
Tämä on Aliexpress-myyntilinkki 31 mm tuulettimelle https://es.aliexpress.com/item/1005002421637387.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.384.1c4d194dOySsAR&gatewayAdapt=glo2esp Pahoittelen, jos jokin on epäselvää suomeksi, mutta käytän Google Kääntäjää, koska en osaa kieltänne (suomi). Hei, en voi ladata tiedostoja osien 3D-tulostusta varten, mutta jos joku haluaa niitä, lähettäkää minulle yksityisviesti sähköpostiosoitteen ne kera, niin lähetän ne teille ongelmitta. Minkä kokoisia ko. tiedostot ovat? Ja millä tiedostopäätteellä? SISÄINEN OSA:
STL-tiedosto 2,79 Mt G-kooditiedosto 5,78 Mt (GCode) ULKOINEN OSA: STL-tiedosto 714 kt G-kooditiedosto 4,48 Mt (Gcode) Perheenjäsen käytti näitä tiedostoja osan valmistukseen. Toinen tiedosto näyttää olevan suunnittelu ja toinen on tulostusta varten. Pahoittelen suppeaa selitystäni, koska minulla ei ole paljon kokemusta 3D-tulostuksesta. Perheenjäsen teki ne minulle pyynnöstäni ja täsmensi, mitä halusin. Terveisiä Espanjan eteläosasta. Sivuja: [1] Siirry ylös
|