Vähän samalla tavalla sattumaa, kuin mun kadonneet työkalut....
Luotan siihen aineen häviämättömyyteen. Se vain joskus muuttaa olomuotoaan. Ennemmin tai myöhemmin se kadonnut työkalu löytyy. Ei kuitenkaan yleensä hakemalla.
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Vähän samalla tavalla sattumaa, kuin mun kadonneet työkalut.... Luotan siihen aineen häviämättömyyteen. Se vain joskus muuttaa olomuotoaan. Ennemmin tai myöhemmin se kadonnut työkalu löytyy. Ei kuitenkaan yleensä hakemalla. Itse olen todennut sen ettei mikään joudu lopullisesti hukkaan vaan aina se löytyy siitä mihin se on viimeksi jäänyt. Kunhan kukaan ei ole 'siivoavinaan' sitä johonkin, muka sen oikeaan paikkaan... Itse olen todennut sen ettei mikään joudu lopullisesti hukkaan vaan aina se löytyy siitä mihin se on viimeksi jäänyt. Mun piikki ja sähkömiehen "jousi" vai mikä se ujutustyökalu onkaan, katosi aikanaan talotyömaalla. Molemmat on varmaan tallessa jossain talon rakenteissa. Purkumies löytää. Itse olen todennut sen ettei mikään joudu lopullisesti hukkaan vaan aina se löytyy siitä mihin se on viimeksi jäänyt.Minullakin on turhan monta kapistusta joita ei muista minne olen ne jättänyt . Joitakin olisi jopa tarpeellisiakin . Sitten kun ostat uuden tilalle on niitä kohta kaksin kappalein. Pitäisi olla sellainen lainasto mistä saisi lainata siksi aikaa kun se hukkunut kampe löytyy ![]() Pitäisi olla sellainen lainasto mistä saisi lainata siksi aikaa kun se hukkunut kampe löytyyEipä aikaakaan, niin se lainattukin on hukkunut.... ![]() Sivuja: [1] Siirry ylös
|