rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Elämä on sattumaa, vai?  (Luettu 1599 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:40
  • "Where days drop as softly as fruit from trees"
Elämä on sattumaa, vai?
« : 5.05.2016 kello on 14:09 »
Sattuipa tänään positiivinen yllätys, joka vahvistaa omakohtaisesti, että elämä on todellakin vain yhtä sattumien sarjaa.

Viittaan 2014 elokuulla kirjoittamaani kysymykseen; Hymerin suihkuhanan mikrokytkimen toiminta

Kun tuohon en alunperin löytänyt sopivaa osasta miljoonaloodastani, jäi asia silleen. Ehkä siksikin, ettei meillä ole ollut varsinaista käyttöä suihkulle. Näin jälkikäteen syy ja seuraus kenties kättelivät toisiaan. Jospa käyttöä löytyy enemmän jatkossa.

Noh, joka tapauksessa tänään sitten muita askaroidessani nyppäsin jälleen kerran tuon sekoittajan kahvaosan irti. Lisäksi irrotin suihkuletkun ja aiemmasta poiketen kääntelin varovaisesti sekoittajan runkoa... kuinka ollakkaan. Siellähän se uupuva, litteä ja vähän käyrä, kuparinpala pilkisti sekoittajan valkoisen muovin sisällä pienessä kolossa. Juuri niin piilossa, ettei sitä ilman hanan kääntämistä tietenkään voinut havaita. Oletin luonnollisesti tuon lentäneen huitsin helkkariin...

Suihkun hana tuli saman tien kuntoon ja oikeastaan jäin vain miettimään, mikä laittoi minut tuota sekoittajan runkoa edes vääntelemään. Taisikin olla sattuma?

 

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:20
Vs: Elämä on sattumaa, vai?
« Vastaus #1 : 5.05.2016 kello on 14:58 »
^
Vähän samalla tavalla sattumaa, kuin mun kadonneet työkalut....

Luotan siihen aineen häviämättömyyteen. Se vain joskus muuttaa olomuotoaan. Ennemmin tai myöhemmin se kadonnut työkalu löytyy. Ei kuitenkaan yleensä hakemalla.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 04:52
  • Pahkakoski
Vs: Elämä on sattumaa, vai?
« Vastaus #2 : 5.05.2016 kello on 19:47 »
Itse olen todennut sen ettei mikään joudu lopullisesti hukkaan vaan aina se löytyy siitä mihin se on viimeksi jäänyt.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:58
Vs: Elämä on sattumaa, vai?
« Vastaus #3 : 5.05.2016 kello on 20:23 »
Itse olen todennut sen ettei mikään joudu lopullisesti hukkaan vaan aina se löytyy siitä mihin se on viimeksi jäänyt.

Kunhan kukaan ei ole 'siivoavinaan' sitä johonkin, muka sen oikeaan paikkaan...

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:42
  • Kulkija
Vs: Elämä on sattumaa, vai?
« Vastaus #4 : 5.05.2016 kello on 22:49 »
Itse olen todennut sen ettei mikään joudu lopullisesti hukkaan vaan aina se löytyy siitä mihin se on viimeksi jäänyt.

Mun piikki  ja sähkömiehen "jousi" vai mikä se ujutustyökalu onkaan, katosi aikanaan talotyömaalla. Molemmat on varmaan tallessa jossain talon rakenteissa. Purkumies löytää.  Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Vs: Elämä on sattumaa, vai?
« Vastaus #5 : 6.05.2016 kello on 19:38 »
Itse olen todennut sen ettei mikään joudu lopullisesti hukkaan vaan aina se löytyy siitä mihin se on viimeksi jäänyt.
Minullakin on turhan monta kapistusta joita ei muista minne olen ne jättänyt .
Joitakin olisi jopa tarpeellisiakin .
Sitten kun ostat uuden tilalle on niitä kohta kaksin kappalein.
Pitäisi olla sellainen lainasto mistä saisi lainata siksi aikaa kun se hukkunut kampe löytyy ^-^

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:20
Vs: Elämä on sattumaa, vai?
« Vastaus #6 : 6.05.2016 kello on 20:39 »
Pitäisi olla sellainen lainasto mistä saisi lainata siksi aikaa kun se hukkunut kampe löytyy ^-^
Eipä aikaakaan, niin se lainattukin on hukkunut.... :)