Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Varsinainen uudistus ABC-matkaparkeille.....

<< < (11/63) > >>

jva61:
En minäkään maksullisuutta varsinaisesti puollusta, yritän vain ymmärtää yrittäjän tahtoa saada rahaa sen omaisuuden käyttämisestä

Turhan Höpöttäjä:
Eikös sinne SFC:n ole viestitetty, että matkaparkkeja kemsan tyhjennyksineen ja liikennemerkkeineen olisi saatava. He laitto hihat heilumaan, ja pää on avattu. Eikö se sitten passaakkaan.  :D : ;)

Alan:
Joku Etutelttaan kirjoittava voisi linkittää tämän keskustelun (poikkeuksellisesti) sinne.

Menisi ehkä Piiloselle palaute perille. Siitäkin, että ainakin osittain info ja sitä myöten org syntyivät, kun Etuteltasta poistui mahdollisuus kirjoittaa nimimerkillä. Piilonen varmaan vielä muistaa, mitkä keskustelut siihen johtivat. Minä muistan, vaikken osallistunut, sen kun seurasin.

Jos noita paikallisyhdistyste n ylläpitämiä loistavia alueita ei olisi niin jäsenyys olisi mun osalta tässä.

Puheenjohtajakin kehoittaa matkailemaan kotimaassa. Entäs kun harrastus on ulkomaanmatkailu ja kulkineella on enimmäkseen ja koko ajan enemmän vain välinearvo.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 20.04.2016     kello on 20:51 ---
Jos noita paikallisyhdistyste n ylläpitämiä loistavia alueita ei olisi niin jäsenyys olisi mun osalta tässä.

--- Lainaus päättyy ---

Niiden, ja siellä olevien saunojen takia on meikäläinen hommaan liittynyt.

ktako:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 20.04.2016     kello on 20:21 ---Vaan oikeassa olet, olisi hyvä Suomi -kierros, vaivaisukkojen mukaan. Samalla näkisi maaseutua ja vähän kaupunkimaisempaaki n.

--- Lainaus päättyy ---
Sopisi oikein hyvin tällaiselle vaivaisukolle tuo vaivaisukko turnee.  :laugh:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View