Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Varsinainen uudistus ABC-matkaparkeille.....

<< < (10/63) > >>

kaarina:
Tuota tuota, ei niitä p-paikkoja sinne olla maksullisiksi tehty, itsessään rahaa tuomaan. Vai oletko nähnyt jonkun huoltiksen pihalla p-paikan missä on maksuautomaatti?? Eli ne päiväkäyttöä varten rakennetut paikat on siellä yöllä tyhjillään ja niin iso osa niillä yöpyjistä tuo taloon rahaa että tyhmästihän tekevät kun laittavat ne ruudut yöksi maksullisiksi. Niin moni jää nyt niitä käyttämättä että tulot pienenenvät, se on ihan varma. Eli omaa jalkaansa sahaa abc.

t.Kaarina

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 20.04.2016     kello on 20:31 --- tosiasia on kuitenki ettei läheskään kaikki yöpyjät eurojan sinne huoltamolle kanna ostosten muodossa

--- Lainaus päättyy ---

Mille huoltamolle. Kahvilaan ja S-kauppaan he ovat vailla liikkuvan eurot.
Kerran olin Kajaanin apsin pihalla yötä, nuoriso ajeli pillurallia ympäri parkin koko yön. Toisen kerran olin Kontiomäen Shellin pihalla. Rekat jyristeli koko yön. Pihamaa oli niin öljyinen ja paskainen, että, huh, huh.

Alan:
Caravan -lehden uutinen asiasta on erittäin vastenmielinen, sanoisin että ABC:n persettä nuoleva (ei tuohon siistiäkään termiä ole). Mikä etujärjestö tämä oikein on??

kaarina:
Juuri sitä olen tässä varovaisesti yrittänyt viestittää :)

t.Kaarina

Wiki:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 20.04.2016     kello on 20:41 ---Caravan -lehden uutinen asiasta on erittäin vastenmielinen, sanoisin että ABC:n persettä nuoleva (ei tuohon siistiäkään termiä ole). Mikä etujärjestö tämä oikein on??

--- Lainaus päättyy ---

Jäsenetualueiden etujärjestö.

Kun karavaanarit pitää matkaparkin hinnoittelua kalliina ehkä kuvitellaan, että nyt ne karavaanarit ajaa kiltisti omille SFC-alueille.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View