Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Varsinainen uudistus ABC-matkaparkeille.....
kaarina:
Minä kirjoitin asiasta sähköpostia Piiloselle äsken. Olen myös pari viikkoa sitten kirjoittanut postia Hämäläiselle, Piiloselle ja kaikille hallituksen jäsenille Etuteltan tilasta ja moderoinnin tasosta sekä sen puutteesta. Piilonen sekä yksi hallituksen jäsen, Timo Tarvainen vastasivat minulle ja lupasivat viedä asian hallituksen kokoukseen nyt tulevana viikonloppuna.
Ja saman keskustelun avasin myös Etutelttaan.
t.Kaarina
Vaeltaja:
--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 20.04.2016 kello on 20:31 ---Ne kun vaan ei ilmaseksi tuu ne parkkipaikatkaan sille huoltamolle, niiden tekemiseen on menny euro poikineen, en siis ihmettele jos ilmaseksi siellä oleilevat halutaan varmoiksi maksajiksi, tosiasia on kuitenki ettei läheskään kaikki yöpyjät eurojan sinne huoltamolle kanna ostosten muodossa
--- Lainaus päättyy ---
No! Ne kuminpolttaja, jotka usein iltayöstä valloittavat ABC:n parkkipaikat ovat oikea rahasampo asemalle? Palanutta kumia ja paljon roskaa sylkilänttien lisäksi jää jäljelle, kun melusaaste loppuu viimeisen teinikulkineen lähdön jälkeen. Muutama yöpyvä karavaanari, muuten autiolla pihalla, vähentää läsnäolollaan kummasti nuorison pihalla kaahailua ja roskaamista. Luulisi senkin olevan asemalle eduksi.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Bliz - 20.04.2016 kello on 21:29 ---Ei se ole ABC:lle ideaali tilanne että matkaparkki on 0e ja roskat tyhjennetään roskiksiin ja likavedet dumpataan ja täytetään säiliöt uudella raikkaalla. Mitään ei osteta vaan kokataan omia tuotteita mitä sattuu olemaan jääkaapissa ja ajetaan tien toiselle puolelle lidl:iin täyttämään jääkaappi ja hakemaan Tokmannilta halvempaa kaasua kun matka taas jatkuu.
--- Lainaus päättyy ---
Veit sanat suustani. En ole vielä toista karavaanaria kuullut olevan @Ihaa :n lisäksi joka menee yöpymisen jälkeen ABC:lle aamiaiselle
Edit: Vaimo kertoi nähneensä erään toisenkin.
Arpia:
Itse käytän ABC:n parkkeja ainoastaan silloin, kun ajan pitkiä päiväosuuksia esim. Lappiin hiihtolomalle mentäessä. Silloin ei yksinkertaisesti jaksa lähteä ajamaan jollekin syrjäiselle SFC- alueelle. Olen ottanut tavaksi, että mikäli yövyn huoltamon pihassa, käytän myös joitakin maksullisia palveluja ko. yrityksessä. Se saattaa olla aamu- tai iltapala, käynti ostoksilla tms. Toisaalta ainakin minulle on mieluisampi vaihtoehto maksaa reilusti yöpymisestä, voi hyvillä mielin asettua yöpuulle, eikä tarvitse miettiä voikohan tässä viettää yönsä vai tuleeko joku häätämään keskellä yötä.
jus66si:
Ei paha veto ABC;ltä ollenkaan.
Jos nyt tuosta äkkiä laskis niin kympistä viiteentoista euroon menis sähköpaikka S-kortin kanssa tuo ABC:n hinnottelu. Eli ei kantsi enää neljän kympin SFC korttia hankkia, jos on sellainen matkailuautoilija, että pärjää sillä ABC:n matkaparkkipalvelul la ja on S-kortti. Ja tuohonhan on helppo rakentaa vaikka jotain kampanjoita jos esim. samalla paikkakunnalla on Prisma.
Tämä on suoraan seurausta sille kysynnälle heille jotka ei halua stopata leirintäalueille esim matkalla pohjoiseen ja takasin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta